امام جمعه ساوه: شریان‌های اقتصادی و حیاتی رژیم صهیونیستی باید قطع شود

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه با اشاره به اقدام تروریستی علیه مردم بی‌گناه در شهر کرمان، گفت: محور مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان باید تمام شریان‌های اقتصادی و حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، با تسلیت به خانواده‌های شهدا و مردم ایران در خصوص حادثه کرمان و شهادت رسیدن تعدادی از مردم بی‌گناه، اظهار کرد: این حادثه تروریستی همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی به عنوان پرچمدار مبارزه با داعش صورت گرفت که نیروهای تکفیری عاملان و آمران اصلی این حادثه، کینه بسیاری از این سردار شهید بعنوان پرچمدار مبارزه با تکفیر و تروریسم دارند.

وی افزود: از طرفی این عملیات تروریستی در زمانی صورت گرفت که نیروهای تکفیری درون منطقه توان عملیاتی و قدرت سابق خود را به واسطه مجاهدت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم از دست داده‌اند.

خطیب جمعه ساوه اضافه کرد: شکست دشمن در احیای آشوب در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ ازیک سو و نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه از سوی دیگر،موجب شده است تا دشمن تلاش کند با امنیتی‌سازی کشور و ایجاد التهاب، فضای عمومی جامعه را از حالت عادی خارج و امنیت عینی و ذهنی جامعه را مختل سازد.

به گفته وی، القای شکست اقتدار جمهوری اسلامی و درهم شکستن اقتدار نهادهای امنیتی کشور، شبهه آلود کردن فضای عمومی و دامن زدن به امنیت روانی جامعه با هدف القای ناکارآمدی نهادهای امنیتی، سرپوش گذاشتن بر شکست استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و نیروهای تکفیری در مواجهه با نظام اسلامی از دیگر اهداف این عملیات تروریستی است.

وی گفت: همچنین رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی با شکست غیرقابل ترمیم مواجه شده و عصبانی، گیج و ناراحت در پی گستراندن التهاب به منطقه و کاستن از فشار سنگین روی خود در غزه است.

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به پذیرش دیرهنگام این عملیات تروریستی از سوی داعش، افزود: تحلیل انجام این عملیات توسط داعش، ۲ عامل مباشری و اصلی را می‌توان در حوادث تروریستی پدید آمده در ایران مدنظر قرارداد که عامل مباشر به معنای نیروی تکفیری حاضر در عملیات تروریستی است.

وی اضافه کرد: اما بدون شک در خصوص عامل اصلی فراتر از چند عنصر مفلوک است، به‌گونه‌ای که عامل ذاتی و علت العلل همه حادثه‌های تروریستی در منطقه، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه ساوه یادآور شد: ملت بزرگ ایران اسلامی از رهبران و فرماندهان جبهه قدرت‌مند مقاومت و نیروهای آزادیخواه در سراسر جهان می‌خواهند که تمامی مراکز منسوب به این رژیم خونخوار را آماج حملات خود قرار داده و شریان‌های اقتصادی و حیاتی این هیولای خونخوار را قطع کنند.

انتخابات علاج همه مشکلات کشور است

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات، اظهار کرد: رساترین تعبیر از این تاکیدات این است که انتخابات اساسی‌ترین مسئله نظام و زیربنای علاج همه مشکلات و زیرساخت همه پیشرفت‌ها است.

امام جمعه ساوه گفت: هر پیشرفتی اگر بخواهد اتفاق بیفتد با قوانین خوب، ساختارهای محکم و عناصر و مدیران متخصص، انقلابی و کارآمد است که این در این انتخابات شاکله تدوین قوانین خوب توسط مردم با انتخاب مجلسی قوی انتخاب می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha
script src="https://cdn.userway.org/widget.js" data-account="28HF4nnjlH">