خطیب جمعه خمین: ضعف توان عملیاتی رژیم صهیونیستی در غزه عامل جنایت در کرمان است

خمین - ایرنا - ضعف توان عملیاتی رژیم صهیونیستی در غزه و منطقه عامل جنایت و حادثه تروریستی در کرمان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خمین، افزود: حادثه تلخ شهادت جمع زیادی از هموطنان در آیین چهارمین سالگرد شهید سلیمانی، غم و اندوهی را در جامعه دینی حاکم کرد.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی پس از دریافت ضربه‌های کاری از غزه قهرمان، توان ترمیم این ضربه‌ها را نداشتند و به ترور روی آوردند.

امام جمعه خمین بیان کرد: حماس محاسبات صهیونیسم را به هم ریخته و آنها را دچار سردرگمی کرده است.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی کینه فراوانی به شهید سلیمانی دارد، گفت: در حادثه تروریستی کرمان دست خبیث استکبار رو شد.

وی با قدردانی از نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی، افزود: بسیاری از توطئه‌های دشمنان توسط این نیروها خنثی شده است.

امام جمعه خمین اظهار کرد: کشوری که محور اصلی مقاومت در منطقه است، دستخوش این وقایع می‌شود.

حجت الاسلام میرصادقی، با اشاره به اینکه عامل اصلی این جنایت را همه می‌شناسند، گفت: هنوز سوز و حرارت داغ شهادت شهید سلیمانی بر دل‌های این مردم وجود دارد و به طور قطع انتقام این شهید، شهدای تروریستی کرمان و شهید سید رضی موسوی گرفته می‌شود.

خطیب جمعه خمین با اشاره به اینکه انتقام شهید سلیمانی در ۲ سطح برنامه‌ریزی شده است، افزود: سطح اول انتقام تاکتیکی و حذف فیزیکی قاتلان شهید سلیمانی است و سطح دوم، انتقام راهبردی و بیرون کردن دشمنان از منطقه است.

حجت الاسلام میرصادقی بیان کرد: به دلایلی انتقام راهبردی ابتدا انجام شد و انتقام تاکتیکی در زمان مناسب انجام می‌شود.

وی توضیح داد: آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که حضورشان بیش از این در منطقه قابل پذیرش نیست و روز به روز بر زوال آنها افزوده می‌شود و امروز پایگاهی در منطقه ندارند.

وی، داعش را فرزند شوم استکبار جهانی خواند و گفت: اسرائیل از هوش مصنوعی برای افزایش تلفات انسانی در مناطق دارای تراکم جمعیت استفاده می‌کند.

امام جمعه خمین با گرامیداشت ۱۶ دی سالروز شهادت شهید علم‌الهدی و روز شهدای دانشجو ادامه داد: مردم از دانشجو و اساتید به‌عنوان پیشگامان عرصه فهم، تقوا و طهارت انتظارات ویژه دارند.

به گزارش ایرنا، نمازگزاران خمینی پس از اقامه نماز جمعه در راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان، شعارهای «الله اکبر، خامنه ای رهبر»، «با کرمان هم دردیم آماده نبردیم»، «نام شهیدان بود نماد قدرت ما، خون شهیدان بود حافظ عزت ما»، «شهیدان زنده‌اند الله اکبر، به خون آغشته‌اند الله اکبر»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «ملت ما با عزم و با اراده، فرمان بر از رهبر آزاده»، «غزه غرق در خون است»، «یاد امام خمینی پاینده باد، رهبر ما خامنه‌ای زنده باد» سر دادند و در پایان نیز قطعنامه‌ای قرائت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha