ترس از مکتب سردار سلیمانی دشمنان را وادار به اقدامات وحشیانه کرده است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه موقت مهاباد با تسلیت شهادت بیش از ۸۰ شهروند کرمانی در اقدام تروریستی روز ۱۳ دی گفت: ترس از مکتب سردار سلیمانی، دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را وادار به اقدامات وحشیانه و ترور افراد بی گناه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سلیمان رشیدی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد اظهار کرد: حرکات ضد انسانی و ضد دینی، ترور زنان و کودکان بی گناه توسط استکبار جهانی ناشی از حماقت و ناتوانی دشمنان در برابر اقتدار و شکوه این سرزمین است.

وی اضافه کرد: مردم مهاباد و اهل سنت این اقدام وحشیانه و شیطانی را به شدت محکوم کرده و با مردم کرمان و خانواده شهدای این حادثه تروریستی ابراز همدردی می کنند.

امام جمعه موقت مهاباد با اشاره به اینکه شهید سردار سلیمانی ادامه دهنده راه کسانی بود که در راه احیا و زنده نگاه داشتن اسلام به شهادت رسیدند، افزود: این مسیر و زنده نگاه داشتن راه شهدا با حضور ملت سرافراز اسلامی همچنان ادامه دار خواهد بود.

ماموستا رشیدی بیان کرد: دشمنان انقلاب و استکبار جهانی فکر می کردند با شهادت حاج قاسم، جبهه مقاومت از بین خواهد رفت اما بعد از شهادت سردار، ضربه محکم تری خوردند و این حادثه تروریستی در کرمان نیز ناشی از ترس و وحشت آنها از نام و یاد حاج قاسم است.

وی در ادامه با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) دارای ویژگی ها و خصوصیات ارزشمند اخلاقی و والایی است که اگر بتوان سیره حضرت را به خوبی برای مردم جهان ترسیم کرد، الگوی مناسب و عملی در زندگی بانوان جهان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha