استاندار خراسان رضوی:تمام سلایق و جریانات سیاسی در انتخابات گزینه دارند

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت:در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، تمام سلایق و جریانات سیاسی گزینه دارند و امیدواریم که میزان مشارکت افزایش یابد.

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا و به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری شب گذشته و در نشست با نخبگان سیاسی استان پس از شنیدن نظرات و نکات نخبگان سیاسی استان افزود: رد و تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی با نگاه سیاسی نبوده است.

وی ادامه داد:در بزنگاه‌های مهم نباید به مسائل افتراقی بپردازیم و باید با ایجاد شبکه نخبگانی سیاسی به اوضاع جامعه سر و سامان دهیم.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: برای گرفتن تصمیمات سخت دستمان نمی‌لرزد و اگر نه عقب‌ماندگی‌ها رفع نمی‌شود.

نظری با ذکر این که تعداد شعبات اخذ رای در این دوره ۱۵ درصد نسبت به دوره گذشته افزایش یافته است افزود: حداکثر تلاش برای اجرای روان، قانونمند و رقابتی، با نگاه به افزایش مشارکت مردمی تدارک دیده شده است.

وی از تمام فعالان اجتماعی - سیاسی استان دعوت کرد تا به صورت فعال، مردم را به شرکت گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری دعوت کنند تا دشمنان تصور نکنند که می‌توانند مردم ما را منفعل و ناامید کنند.

۱۲ نفر از فعالان سیاسی خراسان رضوی به نمایندگی از احزاب و گروه‌های سیاسی این استان در نشست نخبگان سیاسی که در دفتر استاندار برگزار شد نکات و نقطه نظرات خود را با نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی مطرح کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha