۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85344435
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی حماسی مردم لرستان در محکومیت جنایت تروریستی کرمان + فیلم

خرم‌آباد - ایرنا - مردم ولایتمدار لرستان همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی، حادثه تروریستی کرمان را محکوم و نفرت خود را از تمامی توطئه گران و بدخواهان با مشت های گره شده به جهانیان اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ولایتمدار لرستان پس از اقامه نماز جمعه با حضوری حماسی انزجار خود را از اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان اعلام کردند و خواهان انتقامی سخت از عوامل این حادثه شدند.

نمازگزاران جمعه در شهر خرم آباد مرکز استان لرستان در صفوفی بهم پیوسته و زنجیر وار پس از اقامه نماز جمعه، یکصدا و منسجم مظلومیت زائران گلزار شهدای کرمان و مزار شهید سلیمانی را فریاد زده و اعلام کردند که این خون هایی که ریخته شده، سبب پایداری ملت ایران در برابر توطئه گران عالم خواهد شد.

مردم دیار شهیدپرور و انقلابی همیشه در صحنه لرستان ظهر امروز با سردادن شعارهای "مرگ بر اسراییل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست" اعلام کردند که در پشتیبانی از آرمان های اسلام و انقلاب استوار بوده و در برابر ظالم و دشمنان ایستادگی می کنند.

راهپیمایی حماسی مردم لرستان در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

آنها اعلام کردند که شهادت جمعی از هموطنان و زائران حاج قاسم نشانه ترس از روحیه استکبار ستیزی و بصیرت افزایی سردار دل ها دارد و مردم آگاه و هوشیار ایران همواره دل در گرو آرمان های نظام داشته و پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

رضا احمدی یکی از نمازگزاران خرم‌آبادی شرکت کننده در راهپیمایی ضمن محکومیت اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: این اقدامات تروریستی نشانگر ترس دشمنان انقلاب اسلامی از شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: این اقدام کوردلانه به جهانیان ثابت کرد که دشمنان و استکبار از راه و آرمان شهید سلیمانی ترس دارند و خوب می دانند که راه و مسیر این شهید بزرگوار مسیر را بر نقشه های شوم انان خواهد بست و مانعی برای عملی شدن توطئه های آنان است.

زهرا مرادی یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی نیز بیان کرد: راه شهدای انقلاب اسلامی تا همیشه تداوم خواهد داشت چراکه این مسیر انتخاب ملت ایران است و اکنون نیز با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایران اسلامی به عنوان یک الگو در دنیا معرفی شده است.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی الگوی مقاومت و آزادی خواهی در دنیا است که برای همیشه ترس از راه و مسیر این شهید مکتب اسلام و انقلاب اسلامی در دل دشمنان و بدخواهان این نظام شعله خواهد کشید.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در کرمان

حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه و فرهاد زیویار استاندار لرستان در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان ضمن محکوم کردن این حادثه از دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی خواستند تا با سرعت و دقت، دست های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌ آمیز شناسایی و به دستگاه عدالت سپرده شوند.

در این پیام مشترک آمده است: ️بار دیگر سفاکان عالم با حمایت استکبار خونخوار جهانی جنایت دیگری را رقم زدند و زبونی و حقارت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مزدورانش را آشکارتر کردند.

این پیام می افزاید: به خاک و خون کشیده شدن زنان و مردان و کودکانی که برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام "حاج قاسم سلیمانی‌" در گلزار شهدای کرمان با شور و عشق فراوان گردهم آمده بودند، چیزی جز رذالت، ددمنشی و وحشی گری عوامل پلید استکبار و صهیونیسم بین الملل نمی تواند باشد.

این پیام تصریح می کند: مردم غیور، ولایتمدار و آگاه این مرز و بوم، دیرزمانی است که برای استقلال، پیشرفت، حاکمیت ارزش‌های الهی و اهتزاز عزتمند پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بر سرای میهن، عزیزترین عزیزان خود را به پیشگاه خداوند کریم تقدیم کرده است و قطعاً چنین مردمانی در مقابل رذالت‌های وحشیانه عوامل حقیر استکبار جهانی از پیمودن مسیر عزّت و سربلندی و راه اسلام و انقلاب و شهدا باز نخواهند ایستاد و استوارتر از گذشته این راه را خواهند پیمود.

در ادامه پیام آمده است:‌ ان شاءالله دستگاه‌های مسوول اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و قضایی با سرعت و دقت، دست های آشکار و پنهان این جنایت شقاوت‌ آمیز را شناسایی و به سر پنجه عدالت خواهند سپرد و یقیناً ملت عزیز ایران ضمن حفظ هوشیاری و بصیرت، با غلبه بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان، بار دیگر آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

در پایان این پیام مشترک ذکر شده است: شهادت مظلومانه شهدای حادثه تروریستی را بمحضر حضرت ولیعصر«عج» رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، مردم ولایتمدار و شهید پرور استان کرمان، و خانواده های این شهیدان عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده، برای شهیدان والامقام این حادثه تروریستی، غفران و رحمت واسعه الهی و آرامش در جوار اولیاءالله و برای مجروحان شفای عاجل و کامل را از خداوند متعال خواستاریم.

راهپیمایی حماسی مردم لرستان در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

در انفجارهای بزدلانه تروریستی عصر چهارشنبه سیزدهم دی ۱۴۰۲ در مسیر زائران سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان تا این لحظه ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha