راهپیمایی مردم ولایتمدار و شهیدپرور اهواز در محکومیت حادثه تروریستی کرمان برگزار شد

اهواز - ایرنا - جمعی از مردم ولایتمدار و شهید پرور اهواز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه اهواز در محکومیت جنایت تروریستی کرمان، راهپیمایی کردند.

به گزارش ایرنا ، جمعی از نمازگزاران مومن و انقلابی اهواز پس از اقامه نماز جمعه از مسیر مصلی مهدیه اهواز تا چهارراه آبادان با مشت های گره کرده در راهپیمایی باشکوه ضد استکبار جهانی ، حادثه تروریستی کرمان و شهادت جمعی از هموطنان و زائران حرم سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

در این راهپیمایی باشکوه تمامی اقشار جامعه با در دست داشتن پلاکاردهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی و عکس سردار دل ها با سر دادن شعار انتقام انتقام خواستار برخورد جدی با مسببان این حادثه تروریستی شدند.

همچنین در این راهپیمایی علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی فرهنگ ایثار و مقاومت و روحیه شهادت طلبی را یکی از ابزار اصلی برای نابودی دشمنان ایران اسلامی برشمرد.

وی همچنین ضمن تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان ابراز امیدواری کرد که به زودی با مسببان این حادثه برخورد جدی صورت می گیرد.

مادر شهید رضا عادلی از مدافعان حرم خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی کرمان برخورد قاطع با تروریست های تکفیری و اربابان تروریسم جهانی را خواستار شد و بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه نیز آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی را از عاملان اصلی تمامی جنایات تروریستی در ایران اسلامی دانست و خواستار انتقام سخت از این جنایتکاران شد.

عصر روز چهارشنبه (۱۳ دی) در سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی که بسیاری از هموطنان برای گرامیداشت این شهید در گلزار شهدای کرمان حضور یافته بودند،طی ۲ انفجار مهیب تروریستی ۸۴ نفر از هموطنانمان شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha