۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85344493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شکست بانوان کردستانی مقابل نماینده البرز در لیگ برتر هندبال

سنندج- ایرنا- بانوان کردستانی در هفته هفتم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور، در خانه، مقابل شهدای زرکان البرز، تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم سنه دژ کردستان ظهر جمعه در سالن خانه هندبال سنندج به مصاف تیم پرقدرت شهدای زرکان البرز رفت که در پایان با نتیجه ۲۸ بر ۳۸ از تیم مهمان شکست خورد.

به این ترتیب نماینده کردستان با هفت باخت و بدون بُرد، رقابت نیم فصل لیگ برتر هندبال بانوان کشور را به پایان رساند و در آخر جدول باقی ماند.

رئیس هیات هندبال کردستان در حاشیه این بازی به خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان ما روز به روز در حال رشد هستند و امیدواریم بتوانیم در بازی‌های آینده نتیجه مد نظر را بگیریم که سهمیه ماندن در لیگ برتر را حفظ کنیم.

عرفان سعیدی اضافه کرد: با مشکلات زیادی به ویژه مالی مواجه هستیم و بازیکنان نسبت به ادامه رقابت‌ها دلسرد شده‌اند اما همه عوامل از جمله استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و هیات، پای کار هستند تا تیم را در لیگ برتر نگه دارند.

وی با بیان اینکه تنها تیمی هستیم که بازیکنانش کاملا بومی هستند، افزود: رده سنی تیم ما ۱۸ تا ۲۱ سال و جوان است و قطعه آینده خوبی پیش رو داریم.

رئیس هیات هندبال کردستان با اشاره به اینکه پارسال با کسب مقام دوم لیگ دسته یک، به لیگ برتر صعود کردیم، ادامه داد: در رده آخر جدول قرار داریم چون بچه‌های ما کم تجربه هستند.

سعیدی یادآور شد: برنامه ما این است که با استفاده از بازیکنان بومی در لیگ برتر بمانیم و بازیکنان خوبی به لیگ معرفی کنیم ولی این مهم نیازمند زمان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha