انهدام سه تانک مرکاوا، یک بولدوزر و یک نفربر اشغالگران + فیلم
گردان های القسام و سرایا القدس

تهران – ایرنا – مجاهدان گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس و سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی توانستند سه تانک مرکاوای اشغالگران را در منطقه معن در خان یونس با استفاده از راکت‌های الیاسین ۱۰۵ و تاندوم هدف قرار داده و منهدم کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما نیوز، گردان های القسام همچنین اعلام کردند یک بولدوزر اشغالگران صهیونیست را در منطقه خزاعه در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

نیروهای القسام در عملیات دیگری در همان منطقه، یک میدان مین متشکل از سه مین ضد نفر را در میان یک نیروی هفت نفره از صهیونیست ها منفجر کردند که بر اثر این انفجار، نظامیان صهیونیست مستقر در محل کشته و زخمی شدند.

نیروهای گردان های القسام همچنین یک نفربر زرهی تاکتیکی نمر (ببر) اشغالگران را در منطقه الزنه در شرق خان یونس با استفاده از راکت الیاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.

گردان های القسام همچنین نیروهای صهیونیست مستقر در یک منزل در همان منطقه را با سه بمب ضد نفر هدف قرار دادند که بر اثر آن، نظامیان مذکور کشته و زخمی شدند.

گردان های القسام همچنین با انتشار ویدئویی از حمله به تجمع نیروهای اشغالگر در منطقه القرم در شمال نوار غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، در حال بمباران این منطقه تحت محاصره است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha