استاندار خوزستان:اقتدار کشور را مدیون خون شهداییم/ سرنوشت دشمنان ملت ایران سرنگونی است

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با بیان اینکه دشمنان ملت ایران محکوم به سرنگونی هستند گفت: وحدت، قدرت و اقتدار ایران اسلامی را مدیون خون شهداییم.

علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در حاشیه راهپیمایی مردم اهواز در محکومیت حادثه تروریستی کرمان در گفت و گو با ایرنا ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی ، اظهار کرد: کشور اسلامی ما هرچه دارد به برکت خون شهدا است و امام خمینی (ره) فرمودند هرچه از ما بکشید ملت ما بیدارتر می شود.

وی افزود: امیدواریم این شیشه خرده‌هایی که دشمن به سمت ما فرستاد، تیزتر شده و به سمت خودشان بازگردد.

استاندار خوزستان:اقتدار کشور را مدیون خون شهداییم/ سرنوشت دشمنان ملت ایران سرنگونی است

استاندار خوزستان ادامه داد: دشمنان عددی نیستند که بتوانند به این انقلاب آسیبی وارد کنند ؛ آن ها از ضعف عقیدتی جوامع اطراف ما استفاده کرده و رشد کردند اما هنوز آن گونه که باید با سدی به نام شیعه برخورد نکردند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون مقابل ایران اسلامی قرارگرفته اند و بی‌شک به برکت این انقلاب و شهدایی که در مسیر حفظ انقلاب جان خود را نثار کردند، ریشه دشمنان به زودی برچیده خواهد شد.

حسینی محراب گفت: شهدا، وحدت و اقتدار را برای کشوری اسلامی ما به همراه دارند و همگان دیدند که پس از حادثه تروریستی کرمان، مردم بیشتری به خیابان آمدند و این جنایت را محکوم کردند.

وی یادآور شد: امروز نیز مردم شریف اهواز و سراسر خوزستان به میدان آمدند تا بار دیگر از هموطنان خود در کرمان دفاع کرده و جنایت های تروریسم جهانی را محکوم کنند.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به سالروز شهادت شهدای مظلوم هویزه گفت: خون این شهدا به ناحق توسط رژیم بعث بر زمین ریخته شد ؛ امید است به برکت این شهدای والامقام روز به روز شاهد استحکام این نظام اسلامی و انقلاب باشیم.

وی تاکید کرد: آمریکا ، رژیم صهیونیستی و تمامی دشمنان نظام بخصوص داعشی‌های خبیث باید بدانند که دشمنی با ملت ایران ، برای آن ها سرنوشتی نظیر صدام خواهد داشت.

جمعی از مردم اهواز همزمان با سراسر کشور روز جمعه پس از اقامه نماز در راهپیمایی علیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان شرکت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha