نوسازی بیش از ۵۵ هزار واحد مسکونی بافت‌های فرسوده در دولت سیزدهم

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بیش از ۵۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در دولت سیزدهم نوسازی شد.

به گزارش ایرنا، محمد آیینی روز شنبه در دومین سفر استانی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به زنجان افزود : امروز همزمان با سفر هیات دولت به استان زنجان و با احتساب بهره‌برداری از ۷۷۰ واحد نوسازی مسکن در این استان ، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۵ هزار و ۷۱ واحد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

آیینی افزود: همچنین ، با واگذاری ۴ واحد مسکونی به ۴ خانوار ساکن در محله کوی فلسطین زنجان، طرح کلید به کلید آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون بیش از ۲۰۰ و ۳ هزار واحد در دست نوسازی بوده که بیش از ۱۸۲ هزار واحد از آن در این دولت شروع شده است.

به گزارش ایرنا، هفت هزار و ۸۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف روز شنبه در دومین سفر استانی رئیس جمهور در آیینی با حضور آیت الله رئیسی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

در این آیین یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب زمین‌هایی ۹۹ ساله به متقاضیان واگذار شد. در بخش خودمالکی و بخش خصوصی نیز یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی به مرحله بهره برداری رسید.

از مجموع این‌ خانه ها، ۷۷۰ واحد مربوط به بخش نوسازی در بافت فرسوده و بازآفرینی شهری و چهار هزار واحد مسکونی نیز مربوط به بخش روستایی است که امروز به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha