زنان پیشگامان اطلاع‌رسانی در حوزه محیط زیست هستند

تهران - ایرنا - معاون روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: زنان هم در دنیا و هم در ایران از پیشگامان امر اطلاع‌رسانی در حوزه محیط زیست هستند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، اعظم رضایی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان افزود: با توجه به اینکه در سال های اخیر دشمن در حوزه‌های اجتماعی و محیط‌زیستی برنامه‌ریزی کرده و سعی در انحراف افکار عمومی دارد لذا تبیین به موقع و ارائه اخبار امیدآفرین نقش بسزایی در آگاهی بخشی و امیدآفرینی در جامعه دارد.

وی به نقش روابط عمومی در اطلاع رسانی سریع و دقیق در خصوص اخبار مربوط به محیط زیست اشاره کرد و گفت: روابط عمومی سعی کرده در این سال ‌ها تنویر و هدایت افکار عمومی را در راستای چالش های محیط زیستی در پیش بگیرد و این امر همواره سخت اما شیرین بوده است.

معاون روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: با توجه به اینکه دنیا در مواجهه با تغییرات اقلیمی شدیدی قرار دارد، مساله اطلاع رسانی در حوزه محیط زیست که به صورت جدی متاثر از تغییرات اقلیمی است، از اهمیت بالایی برخوردار است.

رضایی اظهارداشت: البته رقابت در فضای اداری برای ما بانوان سخت تر از آقایان است و انرژی مضاعف می طلبد و انتظار می رود با توجه به توانایی بالا و پتانسیلی که در بانوان وجود دارد، مدیران اعتماد بیشتری به آنها داشته باشند به ویژه در حوزه روابط عمومی که به عقیده من بانوان در این امر سرآمدتر هستند.

معاون روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به نظرم یک زن در تراز میهن اسلامی کسی است که بتواند مسایل و مشکلات جامعه را بهتر شناسایی کند و در راستای حل آن مسایل قدم به قدم با مردان و زنان دیگر در حل آن بکوشد و امروزه محیط زیست یکی از بزرگترین مسایل دنیا و کشور ما است که فعالیت در این حوزه بسیار ارزشمند و دارای ارزش معنوی بسیار بالایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha