۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85345385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شمار شهدای بمباران شهر «خانیونس» به ۲۲ نفر رسید+ فیلم

تهران- ایرنا- منابع خبری ظهر امروز اعلام کردند که شمار شهدای حمله بامداد ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «خانیونس» در جنوب نوار غزه به ۲۲ نفر افزایش یافته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از الجزیره، شمار شهدای شهر «خانیونس» در جنوب نوار غزه که امروز از سوی رژیم صهیونیستی مورد حمله وحشیانه قرار گرفت، به ۲۲ نفر رسید.

در این حمله دهها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز شنبه در نود و دومین روز از حملات رژیم صهیونیستی در این منطقه اعلام کرد که تاکنون۲۲ هزار و ۷۲۲ نفر شهید و ۵۸ هزار و ۱۶۶ نفر هم مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه (هفتم اکتبر ۲۰۲۳) عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر(اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه نوار غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، در حال بمباران این منطقه تحت محاصره است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha