چشمی: نتیجه خوبی برابر بورکینافاسو گرفتیم/ کار سختی در جام ملت‌ها داریم

تهران- ایرنا- ملی پوش فوتبال گفت: بازی با بورکینافاسو از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی به دلیل خوب بودن حریف، خوب بود.

به گزارش ایرنا، روزبه چشمی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال، اظهار داشت: بازی با بورکینافاسو از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی به دلیل خوب بودن حریف، خوب بود. کادرفنی هم اهدافی داشت که بازیکنان باید آن را در زمین پیاده می‌کردند. هم نتیجه خوبی گرفتیم و هم بحث‌های تاکتیکی مدنظر اجرا شد.

وی ادامه داد: نزدیک جام ملت‌ها هستیم و از روز اولی که کار خود را با کادرفنی جدید شروع کردیم، تلاش ما این بود تا نتیجه خوبی بگیریم. با یکدلی وارد مسابقات می‌شویم تا بهترین نتیجه را بگیریم. کار سختی داریم. تیم‌های دیگر آسیا هم بزرگ هستند و آمادگی دارند. از مردم و رسانه‌ها هم می‌خواهم حمایت کنند تا بهترین نتیجه را بگیریم.

ملی پوش فوتبال گفت: اردوی خوبی در کیش داشتیم و از مسئولان تشکر می‌کنم که این اردو را در کیش برگزار کردند زیرا آب و هوا و وضعیت زمین خوب بود. همه چیز هم برای اینکه بتوانیم بازی اول را خوب شروع کنیم، آماده است. بازیکنان و کادرفنی نیز سعی دارند بهترین اتفاق و نتیجه رقم بخورد. از مردم هم ممنون هستیم که همیشه ما را دعا کردند. از هوادارانی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم با یک نتیجه خوب محبت آنها را جبران کنیم.

تیم ملی فوتبال روز گذشته در دیداری دوستانه ۲ بر یک برابر تیم بورکینافاسو به برتری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha