ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در استان اردبیل توزیع کرد

اردبیل _ایرنا_ مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی استان اردبیل گفت: از آغاز فعالیت این ستاد در استان اردبیل تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان و افراد بی بضاعت این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی افتخاری روز شنبه در مراسم پویش ملی لبخند مادری (۲) و تجلیل از مادران جهادی افزود: از آغاز فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام در استان اردبیل و از نیمه دوم سال ۹۸ علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، برای ترویج امر مقدس ازدواج ۴۰۰ سری جهیزیه تهیه و در اختیار زوجه‌های جوان قرار داده شده است.

مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره،) با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در جوان‌سازی جمعیت کشور گفت: این ستاد قدم‌های مثبتی در این راستا برداشته که اعطای تسهیلات به درمان ناباروری و نیز تهیه اقلام مورد نیاز برای کودکان زیر ۶ ماه و با هزینه‌ کرد مالی تا سقف ۶۰ میلیون ریال از جمله کمک‌های این ستاد است.

وی افزود: علاوه بر این ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در زمینه جهش تولید و افزایش تولیدات کشاورزی و همچنین کمک به مقابله با کرونا با راه‌اندازی کارخانه تولید ماسک، تهیه واکسن و همچنین تهیه کیت تشخیص کرونا نقش پررنگی در جامعه کشور ایفا کرده است.

افتخاری از اعطای ۷۱۷ مورد وام اشتغال به جوانان جویای کار در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون این تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله توسعه کشاورزی در اختیار افراد جویای کار این شهرستان قرار گرفته است.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز شنبه با حضور مادران جهادی،ارکان خانه احسان و گروه‌های جهادی بسیج در محل سالن ولایت ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال برگزار شد، با اهدای بسته های سیسمونی کودک به ۱۵ مادر و همچنین با اهدا لوح سپاس از اعضای ارکان خانه احسان و جمعی از کادر درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خلخال تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha