۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85345807
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی کارگاه تولید برچسب تقلبی شرکت‌های معتبر در شهریار

شهریار - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف کارگاه تولید برچسب تقلبی شرکت‌های معتبر با استعداد ۳ دستگاه چاپ برچسب و به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در فردوسیه شهریار خبر داد.

به گزارش ایرنا ، سردار مهدی کرمی روز شنبه با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه در چاپخانه‌ای واقع در"فردوسیه"شهریار، فردی در امر چاپ غیرمجاز برچسب محصولات مختلف غذایی، بهداشتی و شیمیایی و دارویی فعالیت دارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با شناسایی محل فعالیت این فرد سودجو در فردوسیه شهریار و با هماهنگی مقام قضایی، با ورود ماموران انتظامی به چاپخانه، سه دستگاه چاپ، آماده به کار و در حال چاپ کشف و مدیر چاپخانه نیز دستگیر شد.

شناسایی کارگاه تولید برچسب تقلبی شرکت‌های معتبر در شهریار

این مقام انتظامی اضافه کرد: در ادامه بازرسی‌ها، اوراق و سفارشات موجود در چاپخانه متعلق به تعداد زیادی از شرکت‌ها و کارگاه‌های تولیدی کشف شد که در تحقیقات پلیس،هیچگونه مدارک و مجوزی درخصوص اسناد و برچسب‌های موجود ارائه نشد و با هماهنگی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار، چاپخانه پلمب شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده به همراه سه دستگاه چاپ برچسب را ۳۵ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و برای متهم، قرار وثیقه مناسب صادر شد.

کشف۱۵۰ فقره سرقت در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر هم از کشف ۱۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: برابر تماس‌های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع سرقت‌های مشابه در شهرستان اسلامشهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ "محمدرضا علیزاده " افزود: با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور در ۱۵روز گذشته با تلاش های ماموران و اقدامات اطلاعاتی، ۲۰۱سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن دستگیر شده و متهمان پس از روبرو شدن با دلایل و شواهد به ۱۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری با پلیس، اقدامات پیشگیرانه مانند نصب دزدگیر و دوربین مدار بسته در اماکن خود انجام داده و از قرار دادن وجوه نقد، اوراق بهادار و تلفن همراه در خودرو خودداری کرده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha