استاندار سمنان: انتخابات حداکثری برطرف‌کننده هرگونه دسیسه دشمنان است

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: دشمن به دنبال ایجاد دسیسه‌ و تفرقه است و انتخابات حداکثری برطرف‌کننده همه دسیسه‌ها می‌شود. 

به گزارش خبرنگار، سید محمد رضا هاشمی شامگاه شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: در مقطعی که دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و همچنین ایجاد ناآرامی و از بین بردن وحدت بین شیعه و سنی است و ضرورت دارد مردم و مسئولان با هوشیاری تمام این دسیسه ها را خنثی کنند.

استاندار سمنان: انتخابات حداکثری برطرف‌کننده هرگونه دسیسه دشمنان است

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات پایان سال، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان جلسات تبیینی دستگاهی را در جهت تشویق و ترتیب جامعه هدف به شرکت در انتخابات و در نهایت افزایش مشارکت به صورت منظم برگزار کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه انتخابات امسال برای نظام جمهوری اسلامی بسیار حائز اهمیت است، گفت که از این رو همه مسئولان باید با تمام توان جهت افزایش مشارکت گام بردارند.

وی به تاکید رهبر معظم انقلاب برای مشارکت قوی در انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: هر یک از افراد جامعه که با افراد و اقشار مختلفی ارتباط دارند باید جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب نماید.

استاندار سمنان: انتخابات حداکثری برطرف‌کننده هرگونه دسیسه دشمنان است

به گفته استاندار سمنان، موفقیت ها و کسب رتبه های برتر در سطح کشور حق واقعی مردم دیندار استان سمنان‌ است که شایسته بهترین ها در همه عرصه‌ها هستند.

وی تاکید کرد: مدیران کل اجرایی استان تمام مصوبات سفرها و دیدارهای مردمی و قول های داده شده را به مرحله اجرا برسانند تا از این طریق رضایت مردم متدین استان جلب شود.

وی یادآور شد: برنامه های دهه مبارک فجر باید با محوریت مردم انجام شود و در آنجا نیز موضوع مشارکت در انتخابات تبیین شود تا با حضور مردم در پای صندوق‌های رای برگزاری انتخاباتی پرشور رقم بخورد.

استاندار سمنان گفت: لازم است تا برنامه های ایام الله دهه فجر با محوریت مردم به انجام شود و جلسات تبیینی اقشار برگزار شود.‌

تکلیف در انتخابات با دعوت به مشارکت کامل می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در این نشست با اشاره به حادثه تروریستی کرمان، گفت: عده‌ای از تروریست‌ها دستگیر شدند که به اشد مجازات خواهند رسید.

استاندار سمنان: انتخابات حداکثری برطرف‌کننده هرگونه دسیسه دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به گوشه‌هایی از وصیت‌نامه سردار سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: سردار دلها احترام به مردم و خدمت به آنها را عبادت می‌دانست که رمز موفقیت این سردار هم همین بوده است.

وی تاکید کرد: قوت و قدرت ملی امنیت به دنبال دارد که باعث می‌شود دشمن جرات دسیسه نداشته باشد از همین مسیر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در مساله انتخابات فقط به صرف رای دادن تکلیف تمام نیست، افزود: رفع شبهات، دعوت به مشارکت و کمک به شور انتخاباتی باید سرلوحه امور باشد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه هر کس در دایره تاثیرگذاری خود باید جهاد تبیین را در دستور کار باشد ادامه داد: هم جمهوریت و اسلامیت نظام در انتخابات به رای مردم گذاشته می‌شود، و هر ۲ اصل بسته به انتخابات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha