۱۷ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85346115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۰ هزار لیتر مایع شوینده تقلبی در شهرستان باوی کشف شد

اهواز- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی گفت: یک واحد تولید و توزیع محصولات بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در این شهرستان شناسایی و ۲۰ هزار لیتر مایع شوینده تقلبی کشف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از دادگستری خوزستان، مصطفی یوسفی روز یکشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: به دنبال دریافت گزارشی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص فعالیت غیرمجاز یک واحد تولید و توزیع محصولات بهداشتی تقلبی در شهرستان باوی دستور قضایی برای تحقیقات و برخورد با عوامل مربوطه صادر شد.
وی ادامه داد: در همین راستا با اعزام ماموران قضایی به محل، ۲۰ هزار لیتر مایع شوینده تقلبی با نشان جعلی در محل کشف و توقیف و یک نفر بازداشت شد.

یوسفی افزود: از مردم و ناظران حوزه بهداشت و سلامت درخواست می‌شود هرگونه مورد مشکوک تهدید کننده سلامت جامعه را به دستگاه قضایی استان برای انجام برخورد قانونی اطلاع‌رسانی کنند.

معرفی ضابط خاص قضایی انتخابات

رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به معرفی ضابط خاص قضایی انتخابات در استان گفت: این افراد از زمان ثبت نام داوطلبان تا پایان برگزاری انتخابات و اعلام تایید نهایی نتایج انتخابات، از سوی شورای نگهبان، به عنوان ضابط خاص قوه قضاییه شناخته شده‌اند.
علی دهقانی اظهار کرد: برای ناظران معرفی شده در هر شهرستان از سوی شورای نگهبان، گواهی و شناسه ضابطی توسط دادستان همان منطقه صادر خواهد شد و وظیفه اصلی آن‌ها رصد جرایم و تخلفات انتخاباتی است.

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی، قوانین مربوط به انتخابات و به‌ویژه قانون اصلاحی انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۴۰۲ را به‌طور کامل مطالعه کنند تا با آگاهی و شناخت جرایم و تخلفات انتخاباتی از وقوع جرایم از سوی آنان و هوادارانشان پیشگیری شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام دادگستری خوزستان طی سال جاری بیش از ۵۰ نفر اخلالگر امنیت و سلامت استان بازداشت شدند.

کمیته نظارت بر تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی نیز از سوی دادگستری خوزستان تشکیل شده است.

۱۱ اسفند ماه امسال ۲ انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha