۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85346319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۲۰ فلسطینی در جبالیا + فلیم

۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85346319
شهادت ۲۰ فلسطینی در جبالیا + فلیم

تهران-ایرنا- در ادامه تجاوزهای ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، منابع خبری از شهادت ۲۰ فلسطینی در اردوگاه جبالیا در شمال این منطقه خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، در جریان بمباران سحرگاه منطقه «الفالوجا» در اردوگاه جبالیا توسط رژیم صهیونیستی ۲۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

منابع خبری پیش از این نیز از شهادت دستکم ۳۸ فلسطینی و زخمی شدن ۶۶ نفر دیگر در حملات بامداد و صبح امروز ارتش رژیم صهیونسیتی به شهرهای خانیونس، دیر البلح و رفح در نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف ساختن عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha