۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85346384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف صنفی به تعزیزات قزوین ارسال شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل صمت قزوین گفت: سه هزار و ۵۴۳ پرونده تخلف صنفی استان در ۹ ماه سال جاری از سوی بازرسان این اداره کل به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش ایرنا، محسن رستمی روز یکشنبه در جلسه کارگروه اصلی تنظیم بازار استان که به ریاست محمدمهدی اعلایی، استاندار و علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین تشکیل شد، افزود: این در حالی است که بازرسان صمت از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ هزار و ۸۰۵ مورد بازرسی از اصناف سطح استان را در دستور کار خود قرار داده اند.

به گفته وی، ستاد تنظیم بازار استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون ۳۳ جلسه برگزار کرده که طی آن ۲۳۴ مصوبه در حوزه تامین، توزیع و نظارت بر بازار داشته است.

رستمی با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۵۱۵ فقره شکایت در سامانه سیمبا، تاکید کرد: تشکیل جلسه هماهنگی خدمات سفر و نظارت بر واحدهای تامین کننده ارزاق عمومی و خدماتی ایام پایانی سال نیز با حضور اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی ذیربط صورت گرفته است.

مدیرکل صمت استان قزوین پیگیری مصوبات جلسه گذشته، طرح دستور العمل خدمات سفر، ارایه گزارش اتاق اصناف مرکز استان در خصوص روند بازرسی از واحدهای صنفی، ارایه آخرین آمار بازرسی و نظارت بر کالاهای غیر اساسی، ارایه گزارش مسکن و راه شهرسازی در خصوص مصوبات شورای عالی مسکن، ارایه گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان از آخرین وضعیت تامین، توزیع و نظارت بر کالاهای اساسی و گزارش اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی در خصوص بازرسی های انجام شده و روند رسیدگی به پرونده های تشکیل شده از جمله دستور جلسه امروز خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha