وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

زنجان - ایرنا - رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم در دومین سفر خود به زنجان میهمان مردم پایتخت شور و شعور حسینی بود؛ این سفر علاوه بر بهره‌برداری از کلان‌پروژه‌های حیاتی و بررسی حاصل مصوبات نخستین سفر، مصوبات ارزشمندی هم برای تداوم توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای استان به همراه داشت.

به گزارش ایرنا؛ دوازدهمین مقصد از دور دوم سفر های استانی رئیس جمهور به استان زنجان با احیای طرح های برزمین مانده همراه بود، پروژه هایی که سال ها از عمر عملیات شروع به ساخت آنها سپری می شود و وعده ها برای افتتاح آن به خاطرات سپرده شده بود.

مردم استان زنجان ۱۶ دیماه جاری میزبان رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت در دومین دور سفر به این استان بودند، در این سفر علاوه بر افتتاح طرح های مهم و بررسی دستاوردهای سفر دور اول، مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای گلستان به تصویب رسید.

در دومین سفر آیت‌الله رئیسی به زنجان سه معاون رئیس جمهور ، ۱۱ وزیر و سه معاون وزیر حضور داشتند تا هر یک به عنوان نماینده رئیس جمهور به برخی شهرستان های این استان سفر کرده تا علاوه بر افتتاح ، بازدید از طرح ها و دیدار با برخی اقشار، مسائل و مشکلات مختلف منطقه را احصا و شناسایی کنند.

برنامه‌های رییس سازمان حفاظت محیط زیست در سفر استانی به زنجان

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ ازشنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح های برزمین مانده

علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست یکی از اعضای هیات دولت بود که در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت، به گلستان سفر کرد.

سازمان حفاظت محیط‌زیست با توسعه مخالف نیست

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با تاکید بر اهمیت ذخیره منابع ژنتیک و اینکه با توسعه مخالف نیستیم، گفت که استان زنجان با ۳۰۰ هزار هکتار زمین از منابع زنجیره ژنتیک جهان است.

علی سلاجقه روز شنبه در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور به زنجان با اشاره به راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست در کشور، افزود: آموزش یک اصل مهم در زمینه محیط‌زیست است و اگر مردم به درستی آموزش داده شوند، دیگر نیازی به اختصاص هزینه‌های سنگین نخواهد بود.

معاون رییس جمهور تاکید کرد که واحد HSE رکن اصلی مجموعه‌های صنعتی است و نبود این واحدها شاخصه منفی در رشد و توسعه و همچنین رعایت ضوابط زیست محیطی محسوب می‌شود.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ ازشنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح های برزمین مانده

شهرک روی زنجان باید هرچه زودتر جابه‌جا شود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه شهرک روی زنجان باید هر چه زودتر جابه جا شود، ابراز امیدواری کرد که این مهم با همکاری دستگاه های متولی شکل مطلوب تری به خود گیرد.

علی سلاجقه در بازدید از آخرین وضعیت شهرک روی افزود که مشکلات زیست محیطی این شهرک دغدغه زنجانی‌ها است و بر این اساس برای دومین بار از این مکان بازدید انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد که شهرک روی زنجان پسماندهای متعدد شیمیایی و خطرناکی را در خود جای داده است، در این میان باید فرآیندهای مربوط به ایزوله کردن و جدا سازی آن از منابع آب و خاک به نحو مطلوبی انجام شود، اما متاسفانه کار خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

برنامه های معاون اجرایی رئیس جمهور در زنجان

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ ازشنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح های برزمین مانده

۱۱۹ مصوبه با ۱۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار ره‌آورد سفر دوم رییس جمهور به زنجان

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان ۱۱۹ مصوبه با ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای این استان به همراه داشت.

محسن منصوری شامگاه شنبه در شورای اداری استان زنجان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، افزود: در این سفر همچنین رییس جمهور بر تکمیل مسیر دوم راه آهن قزوین-زنجان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری استان دستور دادند که به زودی شاهد تکمیل آنها خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این سفر همچنین ۴۹ طرح با بیش از ۲۵۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان مصوب شد.

منصوری گفت: در سفر دوم همچنین مجوز ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مواد معدنی و شهرک تخصصی انرژی خورشیدی و خودرو برقی به استان زنجان داده شد.

بررسی موانع تعاونی‌های مسکن مساله‌دار زنجان در نشست امشب رئیس جمهور+فیلم

معاون اجرایی رئیس جمهور در جریان بازدید از روند ساخت و ساز تعاونی‌های مسکن زنجان در جمع متقاضیان مسکن این شهر به آن‌ها قول داد که امشب در نشستی به ریاست آیت الله رئیسی مسایل و موانع تعاونی های مسکن مساله دار به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ ازشنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری افزود: برخی تعاونی‌های استان زنجان در سال‌های گذشته مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند که موانع قانونی آن‌ها متفاوت است.

وی عمده مشکل این تعاونی‌ها را در حوزه قانون منع تغییر کاربری و فروش زمین‌های کشاورزی دانست و گفت که این زمین ها امکان الحاق به شهر را نداشته‌اند.

منصوری بیان کرد که در سفر ۲ روزه به زنجان با مردم این مناطق از نزدیک گفت وگو داشته‌ایم و امشب در نشست با رئیس‌جمهور به مشکلات این تعاونی‌ها خواهیم پرداخت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در زنجان

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ ازشنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح های برزمین مانده

دولت سیزدهم بر حمایت از زوج‌های جوان اهتمام جدی دارد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: دولت سیزده بر حمایت همه جانبه از زوج‌های جوان و حل دغدغه‌های آنان اهتمام جدی دارد.

انسیه خزعلی در مراسم اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه همزمان با دومین سفر آیت الله ابراهیم رئیسی به زنجان اظهار کرد: برنامه‌های حمایتی دولت جهت تامین درخواست‌های زوج‌های جوان همواره مورد تاکید رئیس جمهور است.

وی اضافه کرد: دولت تلاش می‌کند پشتیبانی‌های لازم طبق دستور رییس جمهور در اجرای جشن‌ها برای زوج‌های جوان، در اختیار قرار دادن مکان‌هایی مناسب جهت اسکان و اختصاص وام‌های مسکن ارائه کند.

معاون رئیس‌جمهور در جریان مشکلات درمانگاه ناباروری زنجان قرار گرفت

همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور به زنجان، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از درمانگاه ناباروری ( IVF ) بیمارستان آیت‌الله موسوی شهر زنجان دیدن کرد و در جریان مسایل و مشکلات این کلینیک قرار گرفت.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ ازشنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح های برزمین مانده

انسیه خزعلی روز شنبه از بخش‌های مختلف کلینیک ناباروری ( IVF ) بیمارستان آیت الله موسوی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کار و مشکلات این مرکز قرار گرفت.

این کلینیک ناباروری سال ۹۳ راه‌اندازی شده که در طول مدت فعالیت آن ۴۶۰ نوزاد زاده شده‌اند که ۷۵ نوزاد از آنها ۲قلو، سه‌قلو و چهار قلو هستند.

بیمه ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع دستی با دستور رییس‌جمهور

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت:‌ سال گذشته با دستور رئیس جمهور ۱۰ هزار نفر از شاغلان صنایع دستی بیمه شدند و امیدواریم امسال هم تعداد بیشتری تحت پوشش قرار بگیرند.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ ازشنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح های برزمین مانده

انسیه خزعلی در دومین سفر استانی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت در زنجان افزود:‌ بیمه یکی از مهمترین مطالبات مورد توجه بانوانی است که در مشاغل حوزه صنایع دستی و مشاغل خانگی مشغول به کار هستند.

نمایشگاه دستاوردهای زنان با حضور معاون رییس جمهوری در زنجان افتتاح شد
نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار با حضور معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده جمعه شب در زنجان افتتاح شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر انسیه خزعلی شامگاه جمعه پس از افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان استان زنجان، از مرکز توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و کارگاه‌های تولیدی طرح و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در زنجان بازدید کرد.

مرکز توانمند سازی زنان سرپرست خانوار شهید رجایی در سال ۱۴۰۱ در یکی از مناطق کم برخوردار و پر آسیب زنجان با هدف توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست تاسیس شد که هم اینک ۱۱ کارگاه آموزشی در آن دایر است.

برنامه‌های وزیر کشور در سفر استانی به زنجان

وزیر کشور روز شنبه در جریان سفر رییس جمهور به استان زنجان به نقاط مختلف استان رفت و در خصوص مشکلات زیرساختی، معیشتی، تامین آب کشاورزی و آسیب‌های اجتماعی پای صحبت‌ها و مطالبات مردمی نشست.

احمد وحیدی در جریان دومین سفر رییس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به استان زنجان از فرودگاه بین المللی به سمت مرکز شهر حرکت کرد تا از چند طرح عمرانی بازدید کند.

بازدید از سه طرح عمرانی/افزایش ۳۶ دستگاه مینی بوس به حمل و نقل درون شهری

وی ابتدا به سمت احداث طرح ۳.۳ کیلومتری تقاطع‌های غیر همسطح رفت که ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، برای تکمیل این طرح ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وزیر کشور پای حرف مردم زنجان نشست

وی سپس به سمت بازار شهر زنجان رفت و ضمن بازدید از روند ساخت کف سازی بازار بازدید نمود، در این میان مردم زنجان دور وزیر کشور حلقه زده و در خصوص مسایلی مثل مسکن مهر و اشتغال مطالباتی را مطرح کردند.

۳۶ دستگاه مینی‌بوس با حضور وزیر کشور به حمل و نقل شهری زنجان پیوست
۳۶ دستگاه خودرو مینی بوس در آیینی با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور به چرخه حمل و نقل شهری زنجان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مینی بوس‌ها از نوع دو در تحویل نوسازی و ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان شد.

وزیر کشور همچنین از روند ساخت بزرگترین تقاطع زنجان بازدید کرد، طرح احداث تقاطع غیرهمسطح شهیدان کریمی که چهارماه است آغاز به کار کرده، مورد بازدید و ارزیابی احمد وحیدی وزیر کشور قرار گرفت.

وزیر کشور: بهترین پاسخ به تروریست‌ها حضور در انتخابات است
وزیر کشور گفت: دشمنان جمهوری اسلامی همواره از قدرت ایران و توسعه و پیشرفت این کشور هراس دارند و بهترین پاسخ به جنایت تروریست‌ها حضور پرشور در انتخابات سال جاری است.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی روز شنبه در دیدار با مردم شهرستان طارم زنجان افزود: دشمن از قدرت مردم ایران در حمایت از ایستادگی و یکپارچگی انقلاب اسلامی که نمود واقعی آن در مشارکت انتخاباتی است، هراس دارد.

وی اضافه کرد: در یمن، غزه و فلسطین دشمن از اتحاد مردم ضربه خورد، امروز هم دشمنان جمهوری اسلامی از اتحاد و یکپارچگی مردم هراس دارد و ما بیش از گذشته به وحدت و انسجام مبتنی بر کلام رهبری نیاز داریم.

وزیر کشور در ادامه سفر خود پای درددل کشاورزان این شهرستان نشست.

وحیدی ضمن قول مساعد به حل مسایل و مشکلات شهرستان طارم، اوضاع سیاسی و اجتماعی جامعه ایران را برای مردم تشریح کرد.

وزیر کشور: کاهش آسیب‌های اجتماعی در نشست‌های اداری پررنگ شود
وزیر کشور گفت که آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است و برای کاهش آن‌ها باید راهکارهای لازم را در نشست‌های رسمی و اداری بررسی و پررنگ کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی روز شنبه در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به زنجان در نشست شورای اداری شهرستان طارم تاکید کرد که در مورد طلاق، اعتیاد، مفاسد اجتماعی و خودکشی باید در نشست‌ها گفت و گو کرد و کاهش آن‌ را در دستور کار قرار داد.

وزیر کشور پای حرف مردم زنجان نشست

وزیر کشور در نشست شورای اداری شهرستان طارم تاکید کرد که در مورد طلاق، اعتیاد، مفاسد اجتماعی و خودکشی باید در نشست‌ها گفت و گو کرد و کاهش آن‌ را در دستور کار قرار داد.

احمد وحیدی همچنین تاکید کرد: رضایت مردم از عملکرد نظام نیز باید افزایش یافته و ساخت باشیم که در پایان سال جاری مشارکت انتخاباتی مردم طارم از ۸۱ به ۹۰ درصد برسد.

برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان

وزیر ورزش و جوانان در قالب دومین سفر استانی هیات دولت به زنجان روز (جمعه) با حضور در گلزار شهدای "شناط" در شهرستان ابهر و اهدای گل و خواندن فاتحه، یاد و خاطره این شهیدان والامقام را گرامی داشت.

کیومرث هاشمی در سفر به استان زنجان، افزون بر بازدید از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره، چند طرح دیگر ورزشی را نیز افتتاح کرد.

بازدید از سالن ورزشی سه هزار نفری ابهر و استخر شهر هیدج، افتتاح استخر شهر صائین قلعه، افتتاح همزمان ۱۱ پروژه شامل ۱۰ زمین چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده روستای کهلا شهرستان خدابنده از برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به استان زنجان بود.

همچنین بهره برداری از سالن ورزشی روستای دیزج آباد و بازدید از روند ساخت ورزشگاه ۱۵ خرداد شهرستان زنجان از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به این استان است.

پوستر رویداد ملی جامعه پرداز با وزیر ورزش و جوانان در زنجان رونمایی شد + فیلم
پوستر رویداد ملی جامعه پرداز روز جمعه با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و چند تن از مسوولان کشوری و استانی در زنجان رونمایی شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا، رویداد ملی جامعه پرداز به منظور هم افزایی کنشگران حوزه خانواده، هویت زن،‌ جمعیت و کاهش طلاق، طرح وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده است که در ۲۷ و ۲۸ دی ماه به میزبانی شهر زنجان برگزار خواهد شد.

فیلم را اینجا ببینید.

تجهیزات ورزشی به ارزش پنج میلیارد ریال در روستاهای زنجان توزیع شد + فیلم
تجهیزات ورزشی به ارزش پنج میلیارد ریال در روستاهای استان همزمان با سفر کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به زنجان در روز جمعه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تجهیزات در قالب ۳۰ ست ورزشی توسط ۳۰ دستگاه خودرو به روستاهای استان انتقال یافت.

این تجهیزات شامل میز تنیس روی میز، صفحه دارت، شطرنج و فوتبال دستی است.

وزیر ورزش و جوانان: اولویت دولت،‌تکمیل طرح‌های ورزشی نیمه تمام است
وزیر ورزش و جوانان گفت: ساخت پروژه جدید ورزشی در استان‌ها در دستور کار نیست بلکه دولت تکمیل طرح‌های نیمه تمام را در اولویت قرار داده است.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث هاشمی روز جمعه در مراسم افتتاح سالن ورزشی روستای دیزج‌آباد شهرستان زنجان در پاسخ به درخواست اهالی روستا در ساخت مجموعه جدید در این روستا، افزود: اولویت ما تکمیل پروژه‌ های نیمه تمام است.

فیلم | گره‌گشایی وزیر ورزش و جوانان از بلاتکلیفی ۱۵ ساله ۲ استخر ابهر

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در سفر به شهرستان ابهر از توابع استان زنجان وضعیت ۲ استخر شنا را تعیین تکلیف کرد.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

فیلم را اینجا ببینید.

افزایش پنج میلیون مترمربع سرانه ورزشی هدیه دولت سیزدهم به مردم است
وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: با تکمیل چمن های مصنوعی فوتبال در استان‌ها، پنج میلیون مترمربع به سرانه ورزشی کشور افزوده می شود که هدیه دولت سیزدهم به مردم است.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

کیومرث هاشمی روز جمعه در حاشیه سفر استانی هیات دولت به زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان سرانه ورزشی با تکمیل و افتتاح یک هزار و ۸۲۷ چمن مصنوعی فوتبال تحقق خواهد یافت.
وی اظهار داشت: امروز شاهد بهره برداری از ۱۰ باب چمن مصنوعی فوتبال در روستاهای شهرستان خدابنده در استان زنجان از مجموع چمن‌های در حال ساخت بودیم که خدمت دولت سیزدهم به قشر ورزش دوست روستانشین بود.

وزیر ورزش: افتتاح ناقص پروژه‌ها در گذشته موجب بدبینی مردم شد
وزیر ورزش و جوانان گفت: افتتاح ناقص پروژه‌های نیمه تمام در گذشته موجب بدبینی مردم شد که این رویه را در دولت سیزدهم نخواهیم داشت.

احیای طرح های برزمین مانده ورزش/ ره‌آورد دومین سفر دولت سیزدهم به زنجان

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث هاشمی روز جمعه در بازدید از استخرهای شنای شهرهای هیدج و صایین قلعه ابهر در پاسخ به نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر بدبینی مردم بابت تکمیل نشدن این ۲ طرح ورزشی، افزود: رضایت مندی مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است و در همین راستا تکمیل طرح های اولویت بندی شده را در دستور کار قرار داده ایم.

فیلم | بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه در دست ساخت ابهر

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

زنجان - ایرنا - کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان روز جمعه در دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان در شهرستان ابهر حضور یافت و از ورزشگاه در دست ساخت ابهر بازدید کرد.

وظیفه وزارت باشگاه داری سرخابی‌ها نیست/ سه هزار طرح نیمه تمام داریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: وظیفه وزارتخانه رسیدگی به امور باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نیست و نباید در امور اجرایی ورود کنیم بلکه توسعه ورزش همگانی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و پیگیری حل مشکلات قهرمانان در دستور کار است.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیومرث هاشمی روز جمعه در جمع قهرمانان و نخبگان ورزش و جوانان استان زنجان، افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی، ساماندهی رشته‌ها، ارایه تسهیلات به قهرمانان، زوج‌های جوان و سمن‌ها، پیگیری ایجاد شهرک مسکونی مدال و مراحل استخدامی مدال آوران و اجرای طرح آمایش سرزمین از مهمترین برنامه‌های وزارت ورزش است.

برنامه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان زنجان

«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه اعضای هیات دولت در قالب دومین سفر استانی رییس جمهور در زنجان حضور یافت و به عنوان نماینده معین دولت به طرح های شهرستان ایجرود سرکشی کرد.

اسماعیلی پس از ورود به شهرستان ایجرود از توابع زنجان مورد استقبال رسمی فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان قرار گرفت.

اسماعیلی پس از ورود به ایجرود با حضور در مزار شهدای شهر زرین آباد به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

در سفر وزیر ارشاد به زنجان چه گذشت

مجتمع فرهنگی هنری «ایجرود» زنجان با حضور وزیر فرهنگ بهره‌برداری شد
همزمان با دومین دور سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به زنجان «مجتمع فرهنگی هنری زرین» واقع در شهرستان «ایجرود» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره برداری شد.

در سفر وزیر ارشاد به زنجان چه گذشت

به گزارش ایرنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه در آیین بهره برداری از این طرح، گفت: زمینه تبدیل سالن این مجتمع به سینما باید مهیا شود.

محمدمهدی اسماعیلی افزود: دستورهای لازم به معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد به منظور تبدیل این سالن به سینما به منظور بهره مندی مردم این شهرستان داده می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد: کشور در حوزه فرهنگ و هنر دوره پر رونق را تجربه کرد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کشور با روی کار آمدن دولت سیزدهم در حوزه فرهنگ و هنر دوره پر رونق را تجربه کرد.

در سفر وزیر ارشاد به زنجان چه گذشت

به گزارش ایرنا، محمد مهدی اسماعیلی روز شنبه در شورای اداری شهرستان ایجرود افزود: برنامه دولت تجلیل از هنرمندان است که فضای هنری را رشد و ارتقا دادند.

وی تاکید کرد: تجلیل از هنرمندان متوقف به استان های بزرگ و پایتخت نشینان نمی شود چرا که نقطه نقطه کشور مشحون از هنرمندان خوب، قوی و توانمند است .

گشایش نخستین کتابخانه تخصصی کودکان در زنجان با حضور وزیر فرهنگ
نخستین کتابخانه تخصصی «هدهد سفید» روز شنبه در دومین سفر استانی رییس جمهور با حضور «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور در آیین راه اندازی این کتابخانه، گفت که پاسداشت مفهوم مردم جزو اصول کار ما در کتابخانه است.

سید باقر میرعبداللهی افزود: در ترکیب نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز مراد از عمومی، بیش از منابع منظور همه مردم است.

وزیر ارشاد: ۲۰۰ طرح مهم فرهنگی در دولت سیزدهم بهره برداری شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲۰۰ طرح نیمه کاره و مهم که از دولت قبل به جامانده بود در دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

محمد مهدی اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های مهم و نیمه تمام حوزه فرهنگ و هنر به ۵۰۰ طرح می رسد.

وی اضافه کرد : ۲ سال گذشته ۲۰۰ طرح مهم با حمایت دولت بهره برداری شد و تا پایان دولت سیزدهم هم ۳۰۰ طرح باقی مانده تکمیل و افتتاح می شود.

برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به زنجان

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان، پروژه هایی با ارزش بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال را افتتاح کرد.

چرخه کامل تولید پنبه تا پوشاک با افتتاح «سرجین بافت» در زنجان عملیاتی شد
چرخه کامل تولید پنبه تا پوشاک در زنجان روز جمعه با احیا و راه اندازی مجموعه تولیدی «سرجین بافت» پس از پیگیری‌های متعدد در دولت سیزدهم آغاز شد.

بهره برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در زنجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در آیین افتتاح مجموعه تولیدی «سرجین بافت»، گفت: صنعت نساجی استان زنجان جزو سه صنعت برتر کشور است و جهت گیری ما در استان تکمیل چرخه تولید در این بخش است.

گلشنی منفرد ادامه‌ داد: با انجام مراحل ریسندگی، بافندگی و دوخت پوشاک در یک مجموعه تولیدی محصول نهایی نیز با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

وی افزود: تلاش ما توسعه کل حلقه های ارزش تولید در استان است و جهت گیری جذب سرمایه گذاری ها نیز با این رویکرد انجام می شود.

بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی بدون درز ایران در ابهر افتتاح شد
بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های فولادی بدون درز ایران روز جمعه در جریان دور دوم سفرهای استانی با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابهر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مراسم افتتاح این واحد با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است، گفت: این مجموعه تولیدی در یک محدوده ۲۰ هکتاری در شهر هیدج شهرستان ابهر واقع شده و فعالیت عمده آن تولید ورق های فولادی لوله های بدون درز است.

وی اظهار کرد: با تکمیل و به سرانجام رسیدن این پروژه، زمینه اشتغال مستقیم هزار نفر و اشتغال غیر مستقیم سه هزار نفر در استان فراهم می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این مجموعه تولیدی در زمان حاضر بزرگترین و به روزترین واحد تولید لوله های بدون درز فودلای در کشور است.

یک واحد تولید فولاد در ابهر افتتاح شد+ فیلم
یک واحد تولید فولاد روز جمعه همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ابهر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مراسم افتتاح این طرح، گفت: اهمیت راه اندازی این واحد تولیدی در راستای ایجاد ارزش افزوده برای تولید مقاطع سنگین فولادی و جلوگیری از خروج مواد نیمه خاک از استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مراسم افتتاح این طرح، گفت: اهمیت راه اندازی این واحد تولیدی در راستای ایجاد ارزش افزوده برای تولید مقاطع سنگین فولادی و جلوگیری از خروج مواد نیمه خاک از استان است.

مجید گلشنی منفرد افزود: این واحد تولیدی نخستین واحدی است که مقرر شده، آب مورد نیاز آن از پساب در ابهر تامین شود.

یک واحد تولیدی نساجی در ابهر به بهره برداری رسید + فیلم
یک واحد تولیدی نساجی روز جمعه همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان با حضور عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ابهر به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در این مراسم، گفت: صنعت نساجی استان زنجان جزو سه صنعت برتر کشور بوده و جهت گیری ما در استان تکمیل چرخه تولید در این بخش است.

مجید گلشنی منفرد افزود: راه اندازی و فعالیت این شرکت اقدامی در راستای تکمیل این چرخه است که نقش موثری در تامین نیاز استان و کشور ایفا می کند.

وی اظهار کرد: برای تاسیس این واحد ۵.۲ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد سرمایه گذاری ریالی انجام شده که ۸۰۰ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانک صادرات تامین شده است.

طرح توسعه یک واحد تولید شیشه و بلور در سلطانیه افتتاح شد
طرح توسعه شرکت شیشه بلور زنگان پارس با سرمایه گذاری هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال روز جمعه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در سلطانیه افتتاح شد.

بهره برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر کارخانه شیشه بلور زنگان پارس در آیین بهره برداری از طرح توسعه این مجموعه گفت: این واحد به عنوان تنها تولید کننده شیشه و بلورجات در استان زنجان علاوه بر تامین نیاز داخل، بخشی از محصولات خود را به کشورهای هدف صادر می کند.

محمد دودانگه افزود: واحد تولید شیشه و بلورجات با ظرفیت تولید سالانه ۱۴ هزار تن در شهرستان سلطانیه احداث شده است و سرمایه گذاری صورت گرفته برای آن هفت هزار و 500 میلیارد ریال بوده که زمینه اشتغال برای ۱۸۰ نفر را در استان فراهم کرده است.

خط تمام ایرانی تولید کبالت از پسماند روی در زنجان راه‌اندازی شد
خط تمام ایرانی تولید کبالت از پسماند روی در زنجان روز شنبه با حضور «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور بهره‌برداری شد.

بهره برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در زنجان

به گزارش خبرنگار ایرنا، با راه اندازی این واحد صنعتی در شهرستان ایجرود، یک‌هزار تن محصول ورق کبالت در استان تولید می‌شود.

فعالیت این مجموعه برای ۱۶۰ نفر فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

فیلم | بازدید وزیر صنعت از طرح توسعه واحد کاغذسازی در زنجان

بهره برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در زنجان

زنجان - ایرنا- عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز حضور خود در زنجان از طرح توسعه یک شرکت کاغذسازی با سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیون دلاری بازدید کرد.

فیلم را اینجا ببینید.


وزیر صمت: منابع ارزی نباید برای کالاهای دارای مشابه داخلی هزینه شود

بهره برداری از طرح‌های سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در زنجان

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: منابع ارزی نباید برای کالاهایی که در داخل کشور مشابه آنها تولید می‌شود، هزینه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس علی آبادی در جریان سفر ۲ روزه خود به استان زنجان عصر شنبه از مجتمع آندیا فولاد واقع در شهرستان ایجرود بازدید کرد و با مدیران این مجموعه تولیدی پیرامون مسائل این واحد جلسه تشکیل داد.

برنامه‌های وزیر آموزش و پرورش در استان زنجان

وزیر آموزش و پرورش در جریان دومین دور سفر استانی دولت به زنجان، به شهرستان خدابنده رفت و خبر از افزایش ۱۳.۵ درصدی سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور داد.

وزیر آموزش و پرورش: مشارکت مردم با دولت سیزدهم بیش از ادوار گذشته است
وزیر آموزش و پرورش گفت: مشارکت مردم با دولت سیزدهم بیش از ادوار گذشته بود که نشان از مردمی بودن این دولت دارد.

سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی به ۱۳.۵ درصد رسیده است

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا مراد صحرایی روز جمعه در مراسم بهره برداری از ۱۰ باب زمین چمن مصنوعی شهرستان خدابنده در استان زنجان، افزود: بومی بودن دولت سیزدهم یکی از شاخص های مهم به شمار می رود که منجر به جلب مشارکت حداکثری مردم در تمامی صحنه ها شده است.

وزیر آموزش و پرورش: ۶۰ هزار مربی پرورشی نیاز داریم
وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون نیازمند ۶۰ هزار مربی پرورشی در سطح مدارس کشور هستیم که البته با حمایت دولت خدمتگذار بخشی از این کمبود جبران شده است.

سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی به ۱۳.۵ درصد رسیده است

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا مراد صحرایی روز شنبه در سی امین اجلاس سراسری نماز در زنجان اظهار کرد: با حمایت‌های دولت سیزدهم مقدمات جذب ۱۹ هزار مربی پرورشی پس از پانزده سال انتظار در سال جدید پیش رو تحقق یافته است.

وی بیان کرد: وجود مربی پرورشی در مدارس یکی از مهمترین سیاست‌های دنبال شده از سوی وزارت آموزش و پرورش است چرا که در تعلیم و تربیت دانش آموزان نقش مستقیم دارد.

حل مشکلات آموزش و پروش به دورخیزی جدی‌تر نیاز دارد

وزیر آموزش و پرورش در مراسم بهره برداری از چند طرح آموزشی در شهرستان خدابنده گفت: حل مشکلات آموزش و پروش به دورخیزی جدی‌تر و به تحولی در سطح بلوغ عالی مدیریتی نیاز دارد.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

مراد صحرایی افزود: ما برای حل مشکلات آموزش و پرورش به یک بلوغ در سطح مدیریت کلان کشور در سطح دولتمردان و ‌وکلای ملت نیاز داریم چون سهم آموزش و پرورش از بودجه کشور کمتر از حد انتظار است که قابل قبول نیست.

مراد صحرایی گفت: از دولت سیزدهم باید هزار بار بیشتر تشکر کنیم چون سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد قابل توجهی کرده است.

وی افزود: این سهم در سال ۱۴۰۰، ۹.۸ بود که در سال ۱۴۰۱ به ۱۱.۸ دهم درصد و هم اکنون به ۱۳.۵ درصد رسیده است.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: متاسفانه هنوز افرادی در ساختار مدیریت کشور هستند که آموزش و پرورش را نمی فهمند و مقام معظم رهبری فرمودند باید به برخی ها اهمیت آموزش و پرورش را بفهمانیم.

برنامه‌های وزیر بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی در سفر استانی دولت به زنجان

حوزه بهداشت و درمان از مهمترین مقوله های توسعه یافتگی هر جامعه ای است و سرمایه گذاری در این بخش به ارتقای شاخص های مختلف آن و در نتیجه رضایتمندی گروه های مختلف مردم منجر می شود و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جریان سفر استانی رییس جمهور به زنجان در چند شهرستان این استان حضور یافت و علاوه بر بررسی وضعیت موجود چند طرح بهداشتی و درمانی را افتتاح کرد.

بهداشت و درمان زنجان در مسیر پیشرفت

وزیر بهداشت از افتتاح ۲ طرح نیمه تمام درمانی زنجان خودداری کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح ۲ طرح نیمه تمام درمانی شهر زنجان خودداری کرد و گفت: هر پروژه‌ای را که افتتاح می‌کنیم باید بیمار در آن پذیرش شده باشد.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر بهرام عین اللهی روز شنبه در جریان سفر استانی رییس جمهور و در حاشیه آیین افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: قرار بود مرکز تخصصی سوانح سوختگی الحاقی بیمارستان آیت اله موسوی زنجان امروز افتتاح شود اما چون تکمیل نهایی نشده است فقط بازدید از آن انجام می گیرد.

۱۰۱ بیمار حادثه تروریستی کرمان در بیمارستان‌ها بستری هستند
وزیر بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی گفت: در زمان حاضر ۱۰۱ بیمار در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند که از این تعداد ۳۲ بیمار در بخش‌های آی سی یو بستری شده‌اند.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا،بهرام عین اللهی روز شنبه در جریان دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان در جمع خبرنگاران در شهرستان خدابنده، افزود: از این تعداد، ۱۰ بیمار در شرایط بسیار بد حال با علائم حیاتی پایین قرار دارند.

بهره برداری از طرح‌های سلامت‌محور خدابنده با حضور وزیر بهداشت
طرح‌های سلامت محور شهرستان خدابنده امروز /شنبه/ همزمان با دومین دور از سفر هیات دولت به استان زنجان با حضور بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی علاوه بر آزمایشگاه مرکزی، دستگاه سی‌تی اسکن ۱۶ اسلایس، ماموگرافی، رادیولوژی دیجیتال و خوابگاه مرکز آموزش بهورزی را افتتاح کرد.

برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی در سفر استانی به زنجان

در دومین سفر پر خیر و برکت رییس جمهور و هیات دولت به استان زنجان اتفاقات خوبی به وقوع پیوست که از مهم ترین آن بهره برداری از هفت هزار و ۸۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف بود که این رخداد بارقه امیدی در مردم استان ایجاد کرد.

افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان، وعده ای که عملیاتی شد

بذرپاش : زنجان در پروژه نهضت ملی مسکن پیشرفت خوبی دارد
وزیر راه و شهرسازی به وضعیت نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان در نهضت مسکن پیشرفت خوبی دارد.

افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در زنجان، وعده ای که عملیاتی شد

به گزارش ایرنا، مهرداد بذرباش روز شنبه در دومین سفر استانی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به زنجان افزود : امروز با حضور رئیس جمهور در زنجان شاهد بهره برداری بیش از هفت هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی هستیم.

به گفته وی عملیات آماده سازی و تحویل ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی نیز آغاز شده است و ۱۰ هزار قطعه نیز سال آینده به مردم تحویل داده می‌شود.

بذرپاش: دوبانده کردن راه‌آهن زنجان- قزوین به ۱۰ هزار میلیارد ریال نیاز دارد
وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که تکمیل مسیر دوم راه‌آهن زنجان - قزوین به ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، گفت که با تخصیص منابع و اعتبارهای مورد نیاز سال آینده این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهرداد بذرپاش روز شنبه در دور دوم سفر استانی رییس جمهور و دولت سیزدهم به استان زنجان در جریان بازدید از روند اجرایی پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به قزوین، در جمع خبرنگاران، افزود که یکی از اولویت ها و برنامه های دولت سیزدهم تکمیل گذرگاه شرقی- غربی ریلی کشور با هدف افزایش ظرفیت آن است تا ظرفیت جابه‌جایی راه آهن کشور به دوبرابر افزایش یابد.

احداث دوهزار واحد مسکونی شهری در طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در زنجان
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دوهزار واحد مسکونی شهری در طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در استان زنجان آغاز شده است، گفت: ۱۳۴ واحد آن به بهره برداری رسیده و تا خرداد ماه سال آینده مابقی نیز به مرحله نهایی می رسد.

به گزارش ایرنا،‌در دوازدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.
غلامرضا صالحی رییس بنیاد مسکن در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری گفت: در خصوص نهضت ملی مسکن شهری دوهزار واحد را شروع کردیم که ۱۳۴ واحد آن در جمع واحدهایی است که امروز به بهره برداری خواهد رسید.

بذرپاش: کشور پس از ۸ سال رکود دوباره به تولید مسکن بازگشته است
وزیر راه‌وشهرسازی در آیین تکمیل هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن گفت که کشور پس از ۸ سال رکود،‌ دوباره به تولید مسکن بازگشته است.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش ایرنا؛ مهرداد بذرباش روز شنبه در دومین سفر استانی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به زنجان در آیین تکمیل هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن افزود: در دو سال گذشته از ۲۷ هزار واحد مسکن هدف‌گذاری‌شده برای استان، ۲۰ هزار واحد آن در مرحله عملیات ساخت قرار گرفته است.

نوسازی بیش از ۵۵ هزار واحد مسکونی بافت‌های فرسوده در دولت سیزدهم
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: بیش از ۵۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده در دولت سیزدهم نوسازی شد.

وزرای دولت مردمی در سفر به زنجان/ شنیدن دغدغه‌های مردم تا احیای طرح‌های برزمین مانده

به گزارش ایرنا، محمد آیینی روز شنبه در دومین سفر استانی رئیس جمهور و برخی از اعضای هیات دولت به زنجان افزود : امروز همزمان با سفر هیات دولت به استان زنجان و با احتساب بهره‌برداری از ۷۷۰ واحد نوسازی مسکن در این استان ، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۵ هزار و ۷۱ واحد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

دوازدهمین مقصد از دور دوم سفر های استانی رئیس جمهور به استان زنجان با احیای طرح های برزمین مانده همراه بود، پروژه هایی که سال ها از عمر عملیات شروع به ساخت آنها سپری می شود و وعده ها برای افتتاح آن به خاطرات سپرده شده بود.

مردم استان زنجان ۱۶ دیماه جاری میزبان رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت در دومین دور سفر به این استان بودند، در این سفر علاوه بر افتتاح طرح های مهم و بررسی دستاوردهای سفر دور اول، مصوبات ارزشمندی برای توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای گلستان به تصویب رسید.

در دومین سفر آیت‌الله رئیسی به زنجان سه معاون رئیس جمهور، ۱۱ وزیر و سه معاون وزیر حضور داشتند تا هر یک به عنوان نماینده رئیس جمهور به برخی شهرستان های این استان سفر کرده تا علاوه بر افتتاح ، بازدید از طرح ها و دیدار با برخی اقشار، مسائل و مشکلات مختلف منطقه را احصا و شناسایی کنند.

دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان ۱۱۹ مصوبه با ۱۱۰ هزار میلیارد ریال برای این استان به همراه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha