۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبر: 85346542
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

طرح نهضت ملی گچساران آماده افتتاح است

۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبر: 85346542
طرح نهضت ملی گچساران آماده افتتاح است

یاسوج - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه ۲۸۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان گچساران هم اینک آماده افتتاح است و دهه فجر امسال به مورد بهره برداری کامل خواهد رسید.

سید زبیر موسوی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: طرح نهضت ملی شهرستان گچساران هم اکنون با ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی همزمان با دهه مبارک فجر به متقاضان واگذار خواهد شد.

وی بیان کرد: هم اکنون پنج سایت نهضت ملی مسکن در گچساران در حال ساخت می باشد که سه سایت آن از سوی راه شهرسازی و مابقی از سوی بنیاد مسکن در حال احداث است.

موسوی اظهارکرد: این طرح ها به صورت مجتمع های چهار واحدی به مساحت بیش از ۱۰۰ متر در حال ساخت است.

طرح نهضت ملی گچساران آماده افتتاح است

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این طرح ۲ هزارو ۷۳۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در این شهرستان به متاضیان واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: روند ساخت طرح های نهضت ملی مسکن گچساران مطلوب است به طوری که مجتمع ۲۸۸ واحدی باغ انار دردهه فجرر تحویل متقاضیان خواهد شد.

محمدراستا بیان کرد: هم اکنون ساخت یک هزار و ۷۳۵ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در مناطقی مانند خنگ بنار، کارکنان و جاده پازنان و همچنین یکهزار واحد خانه خودمالکی در مناطق مختلف گچساران با حمایت دولت در دست ساخت است.

طرح نهضت ملی گچساران آماده افتتاح است

وی اضافه کرد: واحد های مسکونی سایت خامی شامل ۲۴۰ خانه در واحدهای ۲ طبقه هر طبقه چهار واحد و در مجتمع های ۱۲ واحدی ساخته می شود.

مدیرکل مسکن و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: سایت ۲۵۰ واحدی خونگ بنار به شکل سه طبقه هر طبقه سه واحد و به شکل مجتمع های ۱۰ واحدی در دست ساخت است.

راستا تاکید کرد: همچنین سایت ۷۰۴ واحدی پازنان به صورت چهار طبقه و هر طبقه چهار واحد در حال احداث است.

وی اضافه کرد: این خانه ها با مساحت یکصد مترمربع با هر کدام ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار اولیه ساخته می شود.

راستا تصریح کرد: صاحبان هر خانه ۳۰۰ میلیون تومان سهم آورده و ۳۰۰ میلیون تومان نیز وام های بانک تامین می کنند.

وی عنوان کرد: این میزان تسهیلات بانکی با ۲ سال دوره تنفس پرداخت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی در گچساران روند اجرایی خوبی دارد ابراز کرد: براساس برنامه زمانبندی قرار است این خانه ها طی ۴۸ ماه احداث در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha