۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85346680
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: دهیاران مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: دهیاران این شهرستان با برنامه‌ریزی مناسب، مردم روستاهای خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند ترغیب و تشویق کنند.

به گزارش ایرنا، " محمدتقی صفری " روز یکشنبه در نشست با دهیاران این شهرستان اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای در این دوره ، سرنوشت ساز و مهم است و از هم اکنون دهیاران عزم خود را جزم کرده و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام دهند.

وی گفت: دهیاران از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کنند و با افراد متخلف برابر قانون برخورد شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: مجوز ساخت ساز به کسانی که در محدوده روستا خارج از طرح هادی باشد داده نشود و اگر قرار است به طرح هادی اضافه شود، برابر ضوابط و قوانین انجام شود.

وی گفت: دهیاران به دنبال طرح هایی باشند که زمینه اشتغال جوانان و رونق در روستاها را فراهم کند.

صفری ادامه داد: احداث پنل‌های خورشیدی در روستاها ازطرح هایی است که دهیاران در این زمینه باید مردم را تشویق کنند.

فرماندار گناوه افزود: دهیاران محور وحدت در روستاها باشند و در اصلاح امور و مشکلات مردم به عنوان منبعی برای شورای حل و اختلاف عمل کنند.

وی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی، مذهبی و دینی در روستاها توسط دهیاران یادآور شد: فعالیت‌های دهیاران نباید محدود به موضوع عمران و مسکن باشد.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به اینکه در تعطیلات نوروز ، گردشگران زیادی وارد این شهرستان می شود، دهیاران روستاهای ساحلی با تشویق سرمایه گذاران، از ظرفیت های موجود برای درآمدزایی استفاده کنند.

بیش از ۲۰ درصد از جمعیت ۱۱۰ هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha