امام جمعه کرمان: شهدای حادثه تروریستی در شناخت دوست و دشمن ممتاز بودند

کرمان - ازرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: شهدای حادثه تروریستی کرمان به لحاظ نزدیک بودن به خدا، فهم زمان و شناخت دوست و دشمن و حضور در صحنه‌های سخت ممتاز بودند، لذا شان و جایگاهی دارند که ما نیازمند آن هستیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در آیین گرامیداشت مقام شهدای اقدام تروریستی در محل مصلای کرمان تاکید کرد: خدا در قرآن سه امتیاز را برای انسان های برتر بیان می کند، یکی از آنها این است چه کسی تقوای بیشتر دارد، پاک‌تر و خداترس‌تر است.

وی بیان کرد: امتیاز دیگر زمان شناسی است و دانش آموزان و جوانان ما که شربت شهادت نوشیدند، می‌دانستند زائر حاج قاسم بودن یعنی تیری بر قلب دشمن زدن و ممکن است خطرات متعددی آنها را تهدید کند اما به گلزار شهدا رفتند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند تاکید کرد: دعا می کنیم خط شهدا به عنوان خط روشن، ولایی و هدایت انسان‌ها همیشه زنده و پویا باشد تا انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش بسپاریم.

آیین بزرگداشت سوم شهدای اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان کشوری، لشکری، استانی و اقشار مختلف مردم کرمان در مصلای امام علی (ع)، برگزار شد.

مداحی، قرائت فاتحه و اجرای سرود از جمله برنامه های دیگر این آیین بود.

۲ انفجار تروریستی انتحاری عصر چهارشنبه ۱۳ دیماه جاری در مسیر گلزار شهدای کرمان رخ داد که ۹۱ شهید داشته و ۲۸۴ نفر در آن زخمی شدند؛ ۷۴ زخمی تا صبح امروز در بیمارستان های شهر کرمان تحت درمان و بستری بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha