۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85346881
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم نباید پشت درهای اتاق مدیران معطل بمانند

۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۷
کد خبر: 85346881
مردم نباید پشت درهای اتاق مدیران معطل بمانند

شیراز-ایرنا- فرماندار شهرستان آباده گفت: مردم نباید پشت درهای اتاق مدیران معطل بمانند، میز و میدان باید در کنار هم باشد، تصمیماتی که به همراه مشاهدات میدانی صورت گیرد عملی می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرهاد سعدی در جلسه شورای اداری شهرستان آباده افزود: تصمیماتی که در اتاق‌های بسته گرفته می‌شود و فقط به یک صورت جلسه ختم می‌شود نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ما مسکولان در قبال همه مردم وظیفه داریم، از آن فردی که در دور افتاده‌ترین روستاهای شهرستان است تا مرکزی ترین نقطه، آن هم با تمام گرایش‌های سیاسی، هرگاه پای منافع مردم در میان باشد در برابر هیچ گروه و یا هیچ شخص خاصی کوتاه نخواهیم آمد.

فرماندار شهرستان آباده گفت: برخی مدیران شهرستان در بعضی موارد برای خودشان شأنیت‌های خاصی قائل شده‌اند و می‌گویند در شأن من نیست که با فلان فرد صحبت کنم، این موارد پذیرفته نیست و در برابر مردم هیچ گونه شأنیتی نداریم، مردم ولی نعمت ما هستند.

وی خطاب به مدیران شهرستان تاکید کرد: گزارش عملکرد ماهیانه تمام مدیران باید به فرمانداری ارسال شود، مدیران باید تمام قد برای توسعه شهرستان با همکاری و تعامل پای کار بیایند.

سعدی افزود: مشاهده شده برخی از مدیران وعده‌هایی به مردم می‌دهند که اجرایی نمی‌شود، یا وعده ندهید یا اگر می‌دهید به وعده خود عمل کنید، البته از مدیرانی که پای کار هستند و وظایف خود را به درستی عمل می‌کنند هم حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: در شهرستان مدیر باید تصمیم‌ساز باشد، نه اینکه فقط مسائل را به مدیر استانی ارجاع دهد، برخی مدیران برای رفع تکلیف چند مکاتبه با مدیران استانی انجام می‌دهند و کار را رها می‌کنند، این روش اصلا قابل قبول نیست، نمی‌شود و نمی‌توانیم نداریم، مدیر شهرستان که مسئولیت پذیرفته باید بتواند مسائل را به درستی حل کند.

وی اظهار کرد: اگر مدیری واقعا به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند ادامه دهد یا شرایط برایش مهیا نیست با خودش تعیین تکلیف کرده و کنار رود، نمی‌توان کار مردم شهرستان را روی زمین گذاشت.

فرماندار آباده در خاتمه گفت: پیگیری مصوبات سفر استاندار و مقامات کشوری به شهرستان حتما دنبال شود تا به نتیجه برسد، روابط عمومی دستگاه‌ها نیز حتما فعال و خدماتی که از سوی دستگاه‌ها انجام می‌شودرا به درستی اطلاع رسانی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha