۱۷ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۲۷
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85347006
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

داور تئاتر منطقه ای سهند به بیمارستان منتقل شد

تبریز - ایرنا - پیشکسوت تئاتر تبریز و داور بیست و هشتمین جشنواره منطقه ای تئاتر سهند-تبریز در حین تماشای یکی از اجراهای این جشنواره با افت فشار مواجه و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی استاد مهدی لزیری که به عنوان داور جشنواره به تماشای نمایش "کافه سایه" نشسته بود، به دلیل بیماری ویروسی دچار بی حالی شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

این پیشکسوت بنام هنرهای نمایشی آذربایجان شرقی هم اکنون در بیمارستان امام سجاد(ع) تبریز بستری شده است.

محمد حسین بلاغی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پس از عیادت از استاد لزیری گفت: وی در پی افت اکسیژن به بیمارستان منتقل شده و هم اکنون وضعیت عمومی خوبی است.

بر اساس این گزارش به جهت رعایت حال استاد مهدی لزیری، استاد منصور حمیدی دیگر پیشکسوت تئاتر تبریز به عنوان داور جشنواره منطقه ای تئاتر سهند-تبریز جایگزین این پیشکسوت تئاتر شد.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای سهند – تبریز امروز در مجموعه فرهنگی هنری تربیت(تئاتر شهر تبریز) آغاز شد و تا ۲۰ دی ادامه داد.

در مدت برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر سهند-تبریز تعداد ۱۸ گروه تئاتر صحنه ای در تئاتر شهر و ۱۵ گروه تئاتر خیابانی در مجتمع های لاله پارک، ستاره باران و اطلس اجرا خواهند داشت.

حسین مسافر آستانه، تاجبخش فنائیان و منصور حمیدی جایگزین مهدی لزیری داوران بخش صحنه ای این جشنواره هستند.

داوری بخش خیابانی نیز بر عهده علی ایزدی، سید وحید فخر موسوی و مسعود موسوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha