۱۸ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85347226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتصاب‌های روزهای اخیر در استان سمنان

۱۸ دی ۱۴۰۲، ۹:۴۶
کد خبر: 85347226
انتصاب‌های روزهای اخیر در استان سمنان

سمنان - ایرنا - طی روزهای گذشته و با ابلاغ سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، چند انتصاب در استان رقم خورد که شامل سرپرست دفتر امنیتی و انتظامی استانداری، سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری، و سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، با ابلاغ استاندار سمنان محمود قدرتی به عنوان سرپرست دفتر امنیتی و انتظامی استانداری منصوب شد.

در ابلاغ سیدمحمدرضا هاشمی آمده است که با عنایت به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی، به سمت سرپرست دفتر امنیتی و انتظامی استانداری منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی با تاکید بر شاخص‌های «عدالت‌محوری»، «انقلابیگری»، «مردمداری» ، «پاکدستی»، «فسادستیزی»، « قانون‌مداری» و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

استاندار سمنان همچنین با صدور ابلاغی محمدامین جاویدپور را به عنوان سرپرست دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری منصوب کرد.

در این حکم آمده است: ایجاد هماهنگی لازم در تبادل اطلاعات با واحدهای بازرسی و پاسخگویی به شکایات واحدهای حقوقی مستقر در دستگاه‌های اجرایی، ارزیابی عملکرد واحدهای استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، هماهنگی با مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، همکاری با گروه‌های بازرسی و نهادهای قانونی کشور از جمله مواردی است که انتظار دارد نسبت به آن تلاش نمایید.

سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان نیز با ابلاغ استاندار سمنان منصوب شد و با صدور ابلاغی زکریا رضوانی به این سمت منصوب شد.

در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند منان ، تحت توجهات حضرت ولیعصر(عج ) و با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر رئیسی با تاکید بر شاخص‌های «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردمداری»، «پاکدستی»، «فسادستیزی»، «قانونمداری» و تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

به گزارش ایرنا، سمنان که به دارالمرحمه معروف است با مساحت نزدیک به ۹۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع یکی از پهناورترین استان‌های کشور ایران است و با پنج و ۹ دهم درصد مساحت کل کشور، از این نظر هفتمین استان ایران محسوب می‌شود.

این خطه از جانب شمال به استان‌های خراسان شمالی، گلستان و مازندران، از جنوب به استان‌های خراسان جنوبی و اصفهان، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به استان‌های تهران و قم محدود است؛ بر این پایه و به دلیل موقعیت جغرافیایی همجواری با پایتخت و هفت استان مهم کشور، این استان از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر پایه برآورد مرکز آمار ایران در سال ۱۴۰۰، استان سمنان با هشت شهرستان در مجموع ۷۵۷ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha