انصاری‌فرد: باید در بازی اول قدرتمان را به همه نشان بدهیم

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: اولین بازی ما با فلسطین است و باید در بازی اول قدرتمان را به همه نشان بدهیم و با اتکا به تجربه‌ای که بازیکنان در سالیان قبل به دست آوردند می‌توانیم امسال به آن چیزی که دلمان می‌خواهد برسیم. 

به گزارش ایرنا، کریم انصاری‌فرد بازیکن تیم ملی فوتبال قبل از سفر تیم ملی به قطر اظهار داشت:‌ ممنونم از همه خبرنگارانی که همیشه در کنار ما بودند. خیلی خوشحالم و این چند روزی هم در جزیره کیش بودیم و بازی دوستانه‌ای که انجام دادیم می‌تواند در ادامه مسیر به ما کمک کند. در حال‌حاضر هم آماده هستیم که یک اتفاق بزرگی را رقم بزنیم.

وی در خصوص کار کردن با امیر قلعه‌نویی گفت: قطعا قلعه‌نویی یکی از بزرگان فوتبال کشورمان است و انقدر تجربه دارد که بتوانند شرایط جام ملت‌ها را درک کند. در حال‌حاضر هم همه بازیکنان آماده هستند که همه تاکتیک‌های قلعه‌نویی را در داخل زمین انجام بدهند و خداراشکر الان هیچ مشکلی نداریم. امیدوار هستیم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و به نظر من این اتفاق شدنی است.

بازیکن تیم ملی افزود:‌ اولین بازی ما با فلسطین است و باید در بازی اول قدرتمان را به همه نشان بدهیم. با تجربه‌هایی که بازیکنان در سالیان قبل به دست آوردند می‌توانیم امسال به آن چیزی که دلمان می‌خواهد برسیم.

سعید عزت الهی نیز پیش از اعزام به قطر گفت: قطعا همه تیم‌هایی که به جام ملت‌های آسیا می‌روند، آماده هستند. تمام تلاشمان را در این مسابقات می‌کنیم و از مردم تشکر ویژه می‌کنم و دعا کنند تا دست پر برگردیم. تیم فوق العاده است و بچه ها آماده هستند و با روحیه خوب تلاش می‌کنیم تا مردم را سربلند کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha