۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85347713
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار قرچک: روستائیان در تحقق حماسه انتخابات اسفندماه نقش جدی دارند

قرچک- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: روستائیان نه تنها در تولید محصولات غذایی و تأمین امنیت غذایی پیشگام جامعه هستند که در تحقق حماسه انتخابات اسفندماه نیز می‌توانند محرک جامعه در حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فخاری در جلسه مشترک با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تکلیف و وظیفه‌ای شرعی است که همه باید به آن عمل کنند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با بمباران تبلیغات منفی، یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی که از متن و برآمده از مردم هستند، می‌توانند با بیان دستاوردهای نظام، پیگیری و رفع مشکلات و نیز اطلاع رسانی دقیق، روستانشینان را که همواره عشق و ارادات خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده‌اند، به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

فخاری تصریح کرد: تحقق چهار راهبرد مهم تکلیفی از سوی رهبر معظم انقلاب در تأمین امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در عرصه انتخابات، تکلیفی است که دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و نیز افراد صاحب نفوذ و معتمد روستاها باید به انجام آن اهتمام داشته باشند تا در انتخابات اسفندماه که یکی از مهمترین انتخابات در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است، با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شود.

سرپرست فرمانداری قرچک گفت: امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و همت دولت سیزدهم، شاهد رشد چشمگیر فعالیت‌ها و خدمات عمرانی و زیربنایی در مناطق روستایی هستیم که اگر این خدمات به درستی و در راستای تحقق جهاد تبیین، برای روستانشینان بازگو شود، قطعا حضور روستائیان در انتخابات پرشور و حماسی می‌شود.

فرماندار قرچک: روستائیان در تحقق حماسه انتخابات اسفندماه نقش جدی دارند

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در سطح روستاها اظهار داشت: با خدمت صادقانه، تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی میان مردم می‌توان زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری را فراهم ساخت.

قرچک شهرستانی تک بخشی است که از ۱۱ روستا برخوردار بوده و ۳۰ درصد از جمعیت ۲۷۰ هزار نفری آن در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha