۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85347718
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۳ درصد از واحدهای مسکونی روستایی خلخال مقاوم‌سازی شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال از مقاوم‌سازی ۶۳ درصد از واحدهای مسکونی روستایی در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سیدجواد یحیی‌زاده روز دوشنبه در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد مدیریت بحران شهرستان خلخال افزود: با ادامه طرح مقاوم‌سازی و بازسازی مسکن روستایی در خلخال تا پایان ۱۴۱۰ تمامی واحدهای مسکونی روستایی نوسازی و مقاوم‌سازی خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران خلخال همچنین با تقدیر از تلاش روسای کمیته‌های ۱۳گانه زیرمجموعه این ستاد گفت: فعالیت کمیته‌های ۱۳ گانه مدیریت بحران خلخال موجب دستیابی به اهداف این ستاد در کاهش آسیب حوادث و بلایای طبیعی شده است.

یحیی‌زاده از تشکیل ۲ کارگروه جدید بازتوانی روانی و همچنین کارگروه بیمه در ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این ۲ کارگروه، کارگروه‌های زیرمجموعه ستاد مدیریت بحران خلخال به ۱۵ گروه افزایش پیدا می‌کند.

رئیس ستاد مدیریت بحران خلخال خاطرنشان کرد: با بازگشایی و لایروبی ۲۶۰ دهنه پل جاده‌ای توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، احتمال آسیب از جانب حادثه سیل و مسدودیت راه ناشی از این امر در جاده‌های این شهرستان به کمترین حد کاهش پیدا کرده است.

یحیی‌زاده لایروبی ۱۷ کیلومتر رودخانه، اجرای ۳۰ کیلومتر آبیاری نوین، بازسازی ۱۳۶ واحد مسکونی در حال تخریب ناشی از رانش زمین در روستاهای ترازوج و مصطفی‌لو ، اجرای طرح آبرسانی به ۶۵ روستا و منطقه‌بندی شهر خلخال برای اسکان اضطراری در زلزله و حوادث قهری را از جمله اقدامات مدیریت بحران این شهرستان ذکر کرد.

به گفته فرماندار خلخال، انسداد ۷۰ حلقه چاه غیرمجاز ، اجرای ۲۱۱ کیلومتر کابل خودنگهدار برای افزایش پایداری برق ، اجرای عملیات اطفای حریق به تعداد ۴۱ مورد در سطح مراتع و جنگل‌ها، اجرای طرح جایگزینی نهال‌های مقاوم در مقابل سرما در سطح ۸۰ هکتار و همچنین کاهش کشت برنج از ۶۰ هکتار به ۱۵ هکتار از دیگر اقدامات ستاد مدیریت بحران خلخال در ۲ سال گذشته است.

۶۳ درصد از واحدهای مسکونی روستایی خلخال مقاوم‌سازی شد

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش اعضای مدیریت بحران به روسا و اعضای کارگروه‌های ۱۳ گانه زیرمجموعه ستاد مدیریت بحران خلخال تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha