استاندار لرستان: پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ موجب اشتغالزایی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ موجب رفع بیکاری، حفظ اشتغال موجود و اشتغالزایی می‌شود بنابراین همراهی بانک‌ها در این خصوص الزامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرهاد زیویار روز دوشنبه در نشست بررسی عملکرد اعتبارات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با اشاره به تاخیر بسیار زیاد در عملیاتی شدن و ابلاغ تسهیلات موضوع جز سه بند ب تبصره ۱۸ اظهار کرد: مدت زمان محدودی برای باز پرداخت این تسهیلات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: عدم هماهنگی اقدامات نهادهای حمایتی در پذیرش و معرفی متقاضیان تسهیلات با مصوبات کارگروه اشتغال یکی از مشکلات این حوزه می‌باشد و همراهی سیستم بانکی در پرداخت تسهیلات معرفی شده به استان‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

استاندار لرستان ادامه داد: تسهیلات تبصره ۱۸ از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها می‌باشد که ایجاد یک سامانه برای بهبود عملکردها و پاسخ‌گویی بانک‌ها برای ارائه تسهیلات ضروری است.

پیش از معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان اعلام کرد: ۳۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ (وام های ارزان قیمت اشتغالزایی) امسال در استان پرداخت و رتبه نخست کشور در این خصوص کسب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha