فرمانده سپاه الغدیر یزد: چهار هزار و ۵۰۰ سرباز گواهینامه مهارت دریافت کردند

یزد - ایرنا - فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ سرباز زیرپوشش با همکاری سایر مراکز مرتبط موفق به دریافت گواهینامه مهارت آموزی در استان شدند.

به گزارش ایرنا، سردار " حسین زارع کمالی " روز دوشنبه در آیین تجلیل از تعدادی سربازان موفق سپاه الغدیر افزود: مهارت آموزی سربازان موضوعی است که در دستور کار سپاه الغدیر است و منجر به آموزش ۱۵ رشته مهارتی در دوران سربازی شده است.

وی با قدردانی از سربازان فعال و موفق سپاه در مناطق مختلف ادامه داد: رشته‌هایی کاربردی که می‌تواند بعد از پایان خدمت سربازی، شغلی برای سربازان فراهم کند جزو اولویت است و تسهیلات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ایجاد کسب و کار به آنها تعلق می‌گیرد.

فرمانده سپاه الغدیر اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح در یکسال گذشته ۱۱۴ نفر از سربازانی که دوره سربازی شان تمام شده به دلیل انجام وظایف محوله و کسب مهارت لازم با همکاری بسیج سازندگی سپاه الغدیر تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

به گفته زارع کمالی، اجرای طرح مهارتی سرباز ماهر، با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان در حال اجرا است و به دلیل اهمیت موضوع بیش از گذشته در یزد حمایت و برای رسیدن به اهداف آن اقدامات مناسب انجام می‌شود.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha