ساعی: به غرض‌ورزی‌ها توجهی نمی‌کنم؛ همه ما به نعمت‌زاده ایمان داریم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران، گفت: به غرض‌ورزی‌ها توجهی نمی‌کنم و اطمینان دارم که مبینا نعمت‌زاده شایسته کسب سهمیه المپیک است.

مهروز ساعی در گفت‌وگو با ایرنا به تشریح شرایط تیم تکواندو بانوان کشورمان پرداخت و اظهار داشت: نفرات اول و بهترین‌های لیگ را به اردو دعوت کردیم تا در کنار ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده به تمرین بپردازند.

وی گفت: این تکواندوکاران از لحاظ وزنی یک مقدار از ناهید و مبینا سنگین‌تر هستند اما خودمان این شرایط را ایجاد کردیم و برای آماده‌سازی بچه‌ها برنامه داریم. تمرینات به خوبی سپری می‌شود و اکنون شرایط ایده‌آلی داریم.

مربی تیم ملی تکواندو بانوان، بیان کرد: تمرینات ما در تهران دنبال می‌شود و به‌زودی سه رویداد بین‌المللی در تهران برگزار خواهد شد و تمامی بچه‌ها ما به غیر از نعمت‌زاده در این پیکارها به میدان می‌روند.

ساعی با بیان اینکه اعزام مبینا نعمت‌زاده به مسابقات انتخابی المپیک قاره‌ای که اسفندماه برگزار می‌شود قطعی شده است، گفت: مبینا روز ۲۵ اسفندماه در این مسابقات مهم روی شیاپچانگ می‌رود. این مسابقات دارای سیدبندی است که مبینا در سید یک خواهد بود.

وی افزود: تنها نفرات فینالیست راهی المپیک می‌شوند و مبینا در نیمه‌نهایی به حریف مطرحی از چین‌تایپه‌ای می‌رسد که حساس‌ترین بازی برای او خواهد بود.

ساعی در پاسخ به این سوال که منتقدان می‌گویند مبینا به واسطه اینکه شاگرد اوست به مسابقات گزینشی اعزام می‌شود، عنوان کرد: به غرض‌ورزی‌ها و فشارهای بیرونی هیچ توجهی ندارم. تمام تمرکز من و مینو مداح (سرمربی تیم ملی) به موفقیت تیم معطوف است و اصلا به این حرف‌ها فکر نمی‌کنیم.

وی گفت: همه ما به مبینا ایمان داریم و معتقدیم او می‌تواند به المپیک برسد. برای نخستین بار یک بانوی تکواندوکار (ناهید کیانی) از طریق رنکینگ سیستم به المپیک رسید و اگر مبینا هم جواز حضور را بگیرد، برای اولین بار خواهد بود که تکواندو ایران دو بانو در یکدوره المپیک خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha