۵۰ سری جهیزیه از سوی رهبری به نوعروسان کم بضاعت رامشیر اهدا می‌شود
عکس تزئینی

اهوار - ایرنا - فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: در آستانه ولادت امام محمدباقر علیه السلام، ۵۰ سری جهیزیه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از سوی مقام معظم رهبری به نوعروسان کم بضاعت مالی شهرستان رامشیر اهدا می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا روز سه شنبه در گفت و گویی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آستانه ولادت امام محمدباقر(ع)، این جهیزیه‌ها به ارزش هریک ۳۰۰ میلیون ریال و در مجموع ۱۵ میلیارد ریال به نوعروسان کم بضاعت شهرستان رامشیر اهدا می‌شود.

وی افزود: این جهیزیه‌ها شامل یخچال، تلویزیون، جارو برقی، قابلمه، ظروف چینی، قالی، لباسشویی و در مجموع تعداد ۱۱ قلم لوازم اساسی زندگی است که برای هر مجموعه جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

سرتیپ خادم سیدالشهدا گفت: این خدمت در راستای اجرایی کردن دستورات فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در خصوص نهادینه کردن ازدواج آسان، تشویق جوانان برای ازدواج بهنگام و کمک به نوعروسان نیازمند برای تشکیل زندگی مشترک صورت می‌گیرد.



همچنین مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا گفت: کسی که به قرآن کریم و عترت پیامبر(ص) تمسک جوید، دنیا و آخرتش تضمین خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید اسماعیل طباطبایی افزود: عشق، مهرورزی، صمیمیت، صداقت و توجه به همسر در تمام مراحل زندگی از توصیه‌های دین مبین اسلام برای استحکام و مودت بیشتر است.


بر اساس این گزارش تاکنون به همت معاونت محرومیت زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا بیش از سه هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت مالی استان خوزستان اهدا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha