۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85349008
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: بسیاری از انتظارات مردم کردستان محقق شده است

سنندج- استاندار کردستان گفت: طی فعالیت دولت سیزدهم در ۲ سال و نیم گذشته، بسیاری از انتظارات چندین ساله مردم استان از جمله پروژه راه‌آهن وطرح‌های آبرسانی محقق شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز سه شنبه در سمینار تبیین انتخابات در سنندج اظهار کرد: طی ۲ سال و نیم گذشته، در حوزه‌های مختلف به ویژه عمرانی، اجتماعی و فرهنگی توجه ویژه دولت سیزدهم به استان معطوف و بسیاری از خواسته های مردم محقق شد و امیدواریم این مسیر با قوت بیشتر ادامه یابد.

وی ابراز امیدواری کرد تا پایان دولت سیزدهم در همه شاخص‌ها به میانگین کشوری برسیم و افزود: مردم کردستان در دلشان روزنه های امید ایجاد شده و امیدوارند قافله محرومیت عارضی به کردستان، با تلاش و کوشش برطرف شود.

استاندار کردستان ادامه داد: در کردستان به ویژه بعد از سفر رهبری در سال ۸۸ که استان را دارای ظرفیت‌های فراوان توصیف فرمودند، در عرصه های مختلف به ویژه در دولت سیزدهم، حرکت هایی آغاز شده که بسیار امیدبخش است.

زارعی کوشا سفر رئیس جمهور به کردستان را در پاییز امسال بسیار مهم دانست و گفت: استقبال کم نظیر مردم از دکتر رئیسی نشان داد که بصیرت آنان از تحلیل های دوست و دشمن و مسئولان جلوتر است.

وی به حوادث سال گذشته اشاره داشت و اضافه کرد: امسال باز دشمنان تلاش کردند در سالگرد آن اتفاقات، نظام و امنیت مردم را به چالش بکشند که البته با هوشیاری ملت محقق نشد.

استاندار کردستان به بحث انتخابات نیز پرداخت و گفت: امیدواریم مردم با شرکت گسترده در این رویداد مهم سیاسی، برچسب مشارکت پایین دشمنان را خنثی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha