رسانه ها و فعالان اجتماعی و سیاسی اهمیت شرکت در انتخابات را تبیین کنند

سنندج- ایرنا- مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم تلاش رسانه ها، صاحبان قلم و فعالان سیاسی و اجتماعی برای تبیین اهمیت شرکت پرشور در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسین طائب روز سه‌شنبه در جلسه تبیین انتخابات در سنندج اظهار کرد: رسانه ها، اساتید قلم و صاحبان اندیشه در کنار بیان نقاط ضعف و مشکلات، پیشرفت‌ها و اهمیت شرکت در انتخابات را برای توسعه بیشتر کشور تبیین کنند.

وی با بیان اینکه تلاش دشمنان این است که عدم شرکت مردم در انتخابات را بزرگ جلوه دهند، افزود: باید مراقب باشیم و با مشارکت گسترده در انتخابات، تولید قدرت کنیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: مشارکت پرشور در انتخابات، باعث نظم جدید جهانی می شود، ضمن اینکه با داشتن مجلسی قوی، شرایط داشتن برنامه تحولی خوبی برای رفع مشکلات و قدم در راه توسعه فراهم خواهد شد.

حجت الاسلام طائب در ادامه به تاثیر طوفان الاقصی بر محیط بین المللی و منطقه اشاره داشت و گفت: با این عملیات، تصویر جدیدی از رژیم صهیونیستی و آمریکا برای مردم جهان به تصویر کشیده شد.

وی اضافه کرد: دشمن از طریق جنگ ترکیبی در فاز اول از طریق اغتشاشات در سال گذشته و ادامه آن و اکنون با ناامید کردن مردم و ترغیب آنان به عدم شرکت در انتخابات، به دنبال ضربه به نظام اسلامی است که البته محقق نخواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha