رفع ۴۷۹ نقطه پرتصادف از ابتدای امسال تا پایان آذرماه

تهران- ایرنا- مدیر کل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه سازمان راهداری گفت که از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه امسال، ۴۷۹ نقطه پرتصادف شامل ۲۰۴ نقطه پرتصادف مصوب ۱۴۰۱ و ۲۷۵ نقطه پرتصادف رفع و اصلاح شده است.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، "مجید صباغ‌زاده" افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، از مجموع ۸۸۷ نقطه پرتصادف مصوب که در اسفندماه سال گذشته توسط کمیسیون ایمنی راههای کشور ابلاغ شده است، ۲۰۴ نقطه رفع و اصلاح شده است.

وی اظهارداشت: همچنین ۲۷۵ نقطه پرتصادف در قالب پروژه های نیمه‌تمام که از سنوات قبل نیمه تمام باقی مانده بود، تا پایان آذرماه رفع و اصلاح شد.

صباغ‌زاده با بیان این‌که در مدت یادشده، روشنایی ۱۲۱ کیلومتر راه و تونل اجرا شده است، گفت: در برنامه امسال روشنایی در ۱۵۰ کیلومتر راه و تونل پیش‌بینی شده است که تا پایان آذرماه ۱۲۱ کیلومتر آن اجرا شده است، همچنین از مجموع یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر انواع حفاظ تعهد سال جاری، تاکنون یک‌هزار و ۱۰۶ کیلومتر انجام شده است.

مدیرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه بیان‌داشت: در ۹ ماهه امسال ۱۲۰‌هزار کیلومتر خط‌کشی سرد و گرم در راه‌های برون شهری انجام شد که ۲۰ هزار کیلومتر از هدف تعیین شده یک‌ساله بیشتر بوده است.

وی درباره اجرای روشنایی نقطه‌ای در راه‌ها و تقاطع‌ها گفت: در برنامه یک‌ساله امسال، اجرای روشنایی نقطه‌ای در ۳۰۰ نقطه پیش‌بینی شده که تا پایان آذرماه ۳۱۱ نقطه آن انجام شده است.

مدیرکل دفتر نگهداری علائم، تجهیزات و توسعه ایمنی راه گفت: در مدت یادشده ۵۷ هزار متر مربع تابلو اطلاعاتی در طول راه‌های کشور تهیه و نصب شده است که از میزان هدف یک‌ساله ۳۵ درصد بیشتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha