۲۰ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85349323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت یک نظامی دیگر صهیونیست در نوار غزه

۲۰ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۵
کد خبر: 85349323
هلاکت یک نظامی دیگر صهیونیست در نوار غزه

تهران - ایرنا- در ادامه درگیری ها میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران در نوار غزه، یک نظامی دیگر صهیونیست به هلاکت رسید.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، یک نظامی صهیونیست طی درگیری ها در نوار غزه به هلاکت رسید.

همچنین در عملیات دیروز (سه شنبه) نیروهای مقاومت فلسطین در غزه یک دستگاه تانک و یک نفربر نظامیان اشغالگر صهیونیست منهدم شد و بر اثر انفجار یک کامیون مواد منفجره، ۶ نظامی اشغالگر کشته و ۳۰ نظامی و افسر دیگر نیز زخمی شدند.

سایت صهیونیستی "واللا" نیز روز گذشته فاش کرد که در انفجار یک کامیون مواد منفجره در نوار غزه، علاوه بر کشته شدن ۶ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، ۳۰ نظامی و افسر دیگر این رژیم نیز زخمی شده اند.

این درحالی است که ارتش رژیم اسرائیل فقط به زخمی شدن ۲۷ نظامی خود در طول ۲۴ ساعت اخیر در نبردهای غزه اذعان کرده است.

«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شب گذشته درباره تلفات نیروهای رژیم صهیونیستی در هفته گذشته گفت که رزمندگان این جنبش در این مدت ۴۲ خودروی زرهی را منهدم کرده و ۲۲ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رژیم صهیونیستی به تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف کردن عملیات مقاومت، ۹۵ روز است که در حال بمباران مناطق مسکونی و مراکز آموزشی و فرهنگی نوار غزه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha