تحلیلگر صهیونیست: سران تل آویو در چاه عمیقی افتاده اند

تهران - ایرنا - تحلیلگر سیاسی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» با اشاره به مشکلات روزافزون سران تل آویو در قضیه جنگ این رژیم علیه نوار غزه نوشت: با آغاز عملیات طوفان الاقصی مقامات اسرائیل در هفتم اکتبر (15 مهر ماه) به چاه عمیقی سقوط کردند.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، «ناحوم برنیاع» تحلیلگر سیاسی صهیونیست در تحلیلی که در روزنامه یدیعوت آحارنوت منتشر شد، ادعاهای مقامات رژیم تل آویو درباره از بین بردن جنبش حماس و شکست دادن این جنبش را دور از واقعیت دانست.

وی افزود: «بنیامین نتانیاهو»‌ نخست وزیر اسرائیل، توقعاتی ایجاد کرده است که هیچ راهی برای تحقق آن وجود ندارد و ما را به یک جنگی که پایانی بر آن متصور نیست محکوم کرده است.

«آلموگ بوگر» روزنامه نگار صهیونیست نیز در این باره نوشت که جنگ [ غزه ] در واقع پایان یافته و رژیم اسرائیل به مرحله عملیات ویژه رفته است.

وی با تاکید بر این که "نتیجه جنگ غزه یک شکست تاسف بار است که هیچ نتیجه ای نداشته و این، امری غم انگیز، ناامید و خسته کننده است"، می افزاید: اما شما نباید چشمان خود را ببندید بلکه به واقعیت آنطور که هست باید نگاه کنید و این همان چیزی است که ما را در وهله اول به اینجا رسانده است.

رژیم صهیونیستی به تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف کردن عملیات مقاومت، ۹۵ روز است که در حال بمباران مناطق مسکونی و مراکز آموزشی و فرهنگی نوار غزه است، اقدامی که جز شهادت مردم بی دفاع غزه و ویرانی این منطقه دستاورد دیگری برای صهیونیست های جنایتکار نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha