۲۰ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85349458
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: دهه فجر بستری برای بازنمایی اندیشه مردم سالاری است

سنندج- ایرنا-  فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: ایام الله دهه فجر، فرصت و بستری مناسب برای بازنمایی اندیشه مردم سالاری است.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد میلاد انقلاب اسلامی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، تحقق وعده الهی و نمایش تاریخی یک ملت و بازتعریف و احیای هویت دینی و مهمترین رویداد قرن معاصر بود.

وی اضافه کرد: این رویداد فرخنده، بستری مناسب برای بازنمایی اندیشه مردم سالاری به عنوان میراث برجسته حضرت امام خمینی (ره) است که یک نظام سیاسی مبتنی بر شریعت ناب محمدی (ص) را با اتکا به رای مردم تشکیل داد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز بیان کرد: امسال شعار محوری دهه فجر «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» است و این ایام خجسته، فرصتی مناسبی برای انعکاس و بیان عملکردهای دولت در تمام حوزه هاست.

توان یادآور شد: در این ایام الله باید در کنار جهاد تبیین، به اجرای برنامه های فاخر، مردم محور، مسجد محور و محله محور توجه شود و از ظرفیت های مناسب برای بزرگداشت این مناسبت فاخر استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: مهمترین رسالت مسئولان خدمتگزاری بی منت به مردم است و بی تردید مجاهدگونه و شبانه روز برای ارتقای رفاه و آسایش آنان تلاش خواهیم کرد.

مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت راهبردهای انتخابات ۱۴۰۲ است

فرماندار ویژه شهرستان سقز بر تشکیل کمیته های چندگانه اقناع سازی، همکاری مناسب با ستاد انتخابات، حفظ شئونات در اجرای برنامه ها، بهره گیری همزمانی از جشن مبارک مبعث و ایام شعبان با دهه فجر، پیشنهاد برنامه و اعلام طرح‌های قابل افتتاح و اطلاع رسانی خدمات در قالب گفت و گو با خبرنگاران تاکید کرد.

توان ادامه داد: شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی، اخلاقی و قانونی است و تمام مسئولان باید با حفظ بی طرفی تمام مخاطبان و مردم را برای شرکت در انتخابات دعوت کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تسلیت وقوع حادثه تروریستی کرمان به مردم ایران اسلامی، بیان کرد: این اقدامات جنایتکارانه که مبنای آن، تفکر جهل و جهالت و پیامد آن کشتن انسان های بی گناه بود، دامن جبهه استکبار و مستبدان عالم را خواهد گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان سقز یادآور شد: نظام سلطه و صهیونیست از جاهلان و تروریست ها برای کشتن بی گناهان استفاده می کند که راه به جایی نخواهند برد و مردم از این اقدامات جنایتکارانه روز به روز منسجم تر و متحدتر خواهند شد.

تنویر افکار عمومی، تکلیف مدیران است

توان در جلسه قرارگاه جهاد تبیین هم با اشاره به اهمیت گفتمان مردمی سازی دولت، اظهار کرد: تبیین خدمات دولت و تنویر افکاری عمومی از تکالیف مدیران است.

وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی، اقناع مردم و جهاد تبیین، اضافه کرد: بازگویی اقدامات انجام شده باعث افزایش امید در جامعه و امید آفرینی از معروف‌های بزرگ است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز ادامه داد: امسال به واسطه برگزاری انتخابات، امید آفرینی ارتباط نزدیک با بحث مشارکت سیاسی دارد و مدیران باید با بازنشر اقدامات برای امید آفرینی تلاش کنند و چون یک تکلیف به آن بنگرند.

توان بر فعال شدن دبیرخانه جهاد تبیین در فرمانداری، ظرفیت سازی از طریق انجمن‌ها و سمن‌ها، برگزاری جلسات مرتب و تشکیل کارگروه های تخصصی، تاکید کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سقز هم با بیان اینکه دلسرد کردن مردم برای مشارکت در انتخابات از اهداف پیش روی دشمن است، یادآورشد: آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی خدمات انجام شده، باعث افزایش امید و اعتماد به کارگزاران و نتیجه این مهم، بسترسازی برای مشارکت و سازندگی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha