آذرباد: مس‌رفسنجان از شرایط آرمانی فاصله دارد/ امیدوام مقابل استقلال شانس همراه‌مان باشد

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال مس‌رفسنجان، گفت: متاسفانه امسال مس‌ از شرایط آرمانی خود فاصله گرفته اما ما بازیکنان تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

محسن‌آذرباد کاپیتان تیم مس‌رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص شرایط مس‌رفسنجان در نیم فصل اول، اظهار داشت: امسال شرایط مس‌رفسنجان با سال قبل خیلی فرق دارد. وقتی تیم با انجام ۱۵ بازی فقط توانسته ۴ برد کسب کند قطعا از شرایط آرمانی خودش فاصله گرفته و هواداران باشگاه هم از این موضوع ناراحت هستند ولی ما بازیکنان تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران کنیم.

وی در مورد باخت‌های پیاپی مس‌رفسنجان در هفته‌های آخر نیم فصل، گفت: متاسفانه بعد از برد مقابل فولاد خوزستان، ۵ شکست پشت‌سر هم را تجربه کردیم و در حال‌حاضر هم از تیم‌های بالای جدول عقب هستیم. ۱۰۰ درصد هر تیمی شکست‌های پیاپی را تجربه کند وارد حاشیه می‌شود. من و همه بازیکنان تیم مس‌رفسنجان به دنبال این هستیم شکست‌های تیم را جبران کنیم و خودمان را به بالای جدول لیگ برسانیم.

بازیکن مس‌رفسنجان درباره اینکه تیم مس در کدام نقاط ضعف دارد، یادآور شد: وقتی در پایان نیم فصل اول می‌بینیم فقط توانسته‌ایم ۴ برد را کسب کنیم، قطعا در همه نقاط ضعف داریم و شکی ندارم باخت‌های تیم باعث شد همه بازیکنان از شرایط ایده‌آل خود فاصله بگیرند. امیدوارم مدیران تیم بازیکنان را حمایت کنند تا بتوانیم به شرایط آرمانی خود بگردیم.

آذرباد در مورد تقابل با استقلال تهران در جام حذفی، خاطرنشان‌کرد: ما در قرعه اول جام حذفی به استقلال صدرنشین لیگ خوردیم. البته امیدواریم در جام حذفی شانس با ما همراه باشد تا بتوانیم با یک نتیجه قابل قبول دل هواداران را شاد کنیم. قطعا من و همه بازیکنان از حساس بودن این بازی با خبر هستیم. برد در این بازی روحیه ما را برمی‌گرداند و می‌توانیم با شرایط عالی، به کارمان ادامه بدهیم.

وی در خصوص اینکه کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود، تصریح کرد: با ۳ باختی که سپاهان در پایان نیم فصل اول تجربه کرد نمی‌توانیم بگویم کدام تیم قهرمان است. چون در حال‌حاضر همه تیم‌های لیگ برتری تلاش‌شان را می‌کنند البته به نظر من یکی از ۳ تیم مدعی استقلال، سپاهان و پرسپولیس، قهرمان لیگ می‌شود.

بازیکن مس‌رفسنجان در مورد اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های لیگ برتری دارید، گفت: بله پیشنهاد دارم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha