اقتدار امروز ایران در سایه وحدت و همبستگی ملت است

رشت - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: اقتدار و قدرت امروز ایران به واسطه وحدت و همبستگی است که دشمنان ما نیز به خوبی بدان آگاه بوده و برای شکستن این انسجام به انواع توطئه ها متوسل می شوند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ احمدرضا منشوری روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه کربلا و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که توسط جامعه ورزش گیلان در رشت برپاشد، اظهار کرد: امروز اقتدار و قدرت ایران اسلامی به جهانیان اثبات شده است از اینرو دشمنان این ملت و نظام جرات تعرض به این خاک و کشور را نمی‌دهند.

وی افزود: دوران بذل و بخشش خاک مقدس ایران گذشته زمانی که در تاریخ این سرزمین بارها و بارها شاهد بودیم که پادشاهان با معاهده ای بخشی ار خاک ما را بخشیده اند.

وی ادامه داد: هم اینک دوران اینکه هواپیماهای آمریکایی بدون اجازه بر فراز آسمان ایران پرواز کنند نیز تمام شده و امروز کوچکترین پرنده ای که مجوز حضور در فضای ایران را نداشته باشد، کارش تمام است.

سرهنگ منشوری در ادامه با اشاره شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم نکات تربیتی برجسته ای داشت که می تواند برای هر یک از ما در جامعه آموزنده باشد ، وی زمانی که از خانواده دور بود برای تذکر برخی از مسایل دینی و مذهبی نامه می نوشت، هرگز برای انجام کار بستگان خود، سفارش نمی‌کرد و از فرزندانش می خواست تا از موقعیت پدر در پیشبرد کارهایشان سوء استفاده نکنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ویژگی های شخصیتی و انسانی این سردار شهید اضافه کرد: امروز می بینیم که علاوه بر عشق ملت ایران به شهید سلیمانی، فلسطینی ها، عراقی ها، لبنانی ها ،مردم سوریه و انسان های آزاده جهان هم به سردار دلها عشق می ورزند این نشان می دهد خداوند محبت حاج قاسم را در دل مردم انداخته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نوجوانان و جوانان ما باید به شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار کنند چون سردار با نگاهی اعجازانگیز و جهانی مرزهای عقیدتی ما را در جهان گسترانید.

وی ادامه داد: اشاهدیم که این گسترش مرزهای عقیدتی باعث شده تا مردم آزاده جهان از سلطه گران تنفر داشته و در اقصی نقاط جهان در حمایت از مردم مظلوم غزه بزرگترین اعتراضات و راهپیمایی ها را برپا می کنند.

سرهنگ منشوری با اشاره به حادثه تروریستی کرمان اظهار کرد: دشمنان ما از نام و مزار سردار سلیمانی هم می هراسند آنگونه که در سالروز شهادت این سردار بزرگ با عملیات تروریستی حدود یکصد هموطن ما را به شهادت رساندند و با این جنایت نشان دادند که نام شهید سلیمانی هم به دل آنها لرزه می اندازد.

در مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان که توسط جامعه ورزش گیلان در مهمانسرای المپیک رشت برگزارشد، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، روسای هیاتهای ورزشی ، ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان ورزش استان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha