پرچمداران نماز نمی‌توانند نسبت به انتخابات بی‌توجه باشند

قزوین - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به اینکه پرچمداران نماز نمی توانند نسبت به مساله انتخابات بی توجه باشند، گفت: جامعه ما این روزها درگیر مساله انتخابات است و در این رابطه هه ما مسوولیت داریم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس کاظمی روز چهارشنبه در نهمین اجلاس استانی نماز استان با اشاره به مساله انتخابات و اقامه نماز، اظهار کرد: اقامه نماز بدون شک می تواند یک جامعه قوی و پرقدرت را بسازد و از سوی دیگر نیز انتخابات ظرفیتی است که می تواند این نقش اساسی را برای نظام اسلامی در جامعه ایفا کند.

وی با تاکید بر اهمیت نماز به عنوان یک امر ثابت و مستمر، خاطرنشان کرد: نماز خاصیت خودسازی، جامعه‌ سازی و تمدن پردازی را دارد و به عنوان یک ستون باعث غنی‌تر شدن بسیاری از مسایل از جمله فرهنگ یک جامعه نیز می‌شود.

به گفته وی، در خصوص مدیریت و اداره مساجد استان گله‌هایی مطرح است و با دانستن عمق این مصیبت بایستی برنامه ریزی های لازم را در جهت رفع این مشکل اقدام اساسی کرد.

معاون سیاسی امنیتی استان قزوین با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه تصمیماتی برای مدیریت مساجد گرفته شده که بسیار هم حداقلی است، تاکید کرد: تلاش برای اقامه نماز به عنوان یک فریضه و امر مستمر باید در دستور کار مدیران، مسوولان و اصحاب تعلیم و تربیت استان باشد تا شاهد جامعه‌ای قدرتمند باشیم.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه تعدادی از فعالان حوزه نماز در مساجد، مدارس و دانشگاه ها توسط حاضران تقدیر و تشکر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha