۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85349823
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آبادان: آزادگان پرچمداران و ذخایر شهدا هستند

آبادان - ایرنا - امام جمعه آبادان آزادگان را سربازان لایق، پرچمداران و ذخایر شهدا دانست و اظهار کرد: غیرت دینی و ملی رزمندگان و آزادگان سرافراز باعث شد تا آنها در برابر سختی‌های دوران اسارت مقاومت کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی روز چهارشنبه در هفتمین گردهمایی آزادگان اردوگاه الانبار عراق در دوران دفاع مقدس در محل اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان بیان کرد: آزادگان به عنوان مظهر استقامت و رادمردی نقش حساس و تاثیرگذاری در جهاد تبین بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب که در جبهه‌های مختلف از ملت بزرگ ایران شکست خوردند و با هجمه تبلیغاتی سعی در مایوس کردن مردم و تاثیر بر شرکت نکردن آنها در انتخابات دارند ادامه داد: مردم یک بار دیگر از این امتحان روسفید عبور خواهند کرد و آزادگان نقش مهمی در این راستا دارند.

دبیر برگزاری هفتمین گردهمایی آزادگان اردوگاه الانبار عراق در دوران دفاع مقدس ( شهدای غریب) نیز بیان کرد: این همایش سه روزه با حضور ۳۵۰ نفر از آزادگان اردوگاه الانبار عراق و به منظور گرامیداشت شهدای این اردوگاه برگزار می‌شود.

امام جمعه آبادان: آزادگان پرچمداران و ذخایر شهدا هستند

محمد ماهورزاده افزود: در اردوگاه الانبار عراق ۶۳ نفر از اسیران به شهادت رسیدند که پنج نفر خوزستانی بودند و از خانواده‌های آنها تجلیل شد.

اردوگاه الانبار (عنبر) یکی از قدیمی‌ ترین اردوگاه‌های اسرای ایرانی در عراق بود که بیش از یکهزار و ۴۰۰ تن از اسرای قدیمی دفاع مقدس در آن نگهداری می‌شدند.

در اسارتگاه استان الانبار عراق که در نزدیکی مرز سوریه واقع شده، تعدادی از این آزادگان زیر شکنجه بعثی‌ها به شهادت رسیدند.

هفتمین گردهمایی آزادگان اردوگاه الانبار عراق در دوران دفاع مقدس با حضور ۳۵۰ آزاده چهارشنبه در اردوگاه شهیده مریم فرهانیان آبادان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha