اخبار انتظامی قزوین، کشف ۱۰ ماینر قاچاق تا ۲۰۷ هزار تماس تلفنی با ۱۱۰

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از کشف ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق در این استان خبر داد و گفت: پلیس در این رابطه یک دستگاه خودرو و یک نفر را نیز دستگیر کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی ابراهیمی" روز چهارشنبه در بیان جزییات این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد قزوین هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین - تهران به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را توقف کردند.

وی ادامه داد: پس از توقف خودرو و در بازرسی آن از توسط ماموران، ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش ماینرهای کشف شده را بالغ بر هفت میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق در الوند

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ "داود عبدالمالکی" اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان البرز با اقدامات اطلاعاتی، ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین غیرمجاز را که در یک منزل مسکونی نگهداری می شد را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی ها به عمل آمده مشخص شد این موتورسیکلت ها فاقد مجوزهای قانونی بوده و در واقع قاچاق بودند، افزود: ارزش برآورد شده این ۲ موتورسیکلت سه میلیارد ریال تخمین زده شد که در نهایت پرونده برای ادامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان شد.

برقراری ۲۰۷ هزار تماس تلفنی با ۱۱۰ بیانگر اعتماد مردم به پلیس است

معاون عملیات فرماندهی انتظامی قزوین گفت: شهروندان استان در پاییز امسال ۲۰۷ هزار تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ استان داشتند که انجام این مساله بیانگر اعتماد روزافزون مردم به پلیس را نشان می دهد.

سرهنگ "ابوالفضل قلی پور" با اشاره به اهمیت عملکرد مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در رسیدگی به امور انتظامی، اجتماعی و ترافیکی شهروندان، تصریح کرد: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مردم با پلیس در هر لحظه از شبانه روز است که می تواند خدمات پلیسی را در ابعاد مختلف به شهروندان ارایه دهد.

وی اضافه کرد: از آنجا که در بروز حوادث یا جرایم در مواقع حساس و ضروری راحت‌ترین راه دسترسی شهروندان به پلیس، تماس با سامانه ۱۱۰ است، این حوزه با ۱۰ خط فعال به صورت شبانه روزی در اختیار شهروندان قرار دارد.

به گفته معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قزوین، از مجموع تماس های برقرار شده با سامانه ۱۱۰ پلیس، ۷۱ هزار تماس منجر به حضور پلیس و عملیات شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha