۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85350073
T T
۱۱۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۵ نفر توسط پلیس فرودگاه گیلان دستگیر شدند

۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبر: 85350073
۲۲۵ نفر توسط پلیس فرودگاه گیلان دستگیر شدند

رشت - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی گیلان از دستگیری ۲۲۵ نفر توسط پلیس فرودگاه این استان در ۹ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد حجتی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه آمار پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه سردار جنگل رشت در این مدت چهار هزار و ۱۸۸ سورتی بوده است، اظهار کرد: در این مدت ۶۵۰ گرم انواع موادمخدر و ۲۶ فقره تجهیزات پلیسی غیرمجاز توسط پلیس فرودگاه کشف شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا ۲۲۵ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان بر لزوم مشارکت مسافران و کارکنان شرکت‌های فرودگاهی در تامین نظم و امنیت فرودگاه‌ها تاکید کرد.

دستگیری ۴۲ سارق اماکن دولتی و خصوصی طی سه روز در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۲ سارق و پنج مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های اماکن دولتی و خصوصی در گیلان خبر داد و گفت: ارتقاء نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ علیرضا حدادی افزود: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی، عزمی همگانی می‌طلبد و امنیت محصول یک فرآیند جمعی است که همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ اماکن دولتی و خصوصی در گیلان به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی گیلان افزود: در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه ۴۲ سارق و پنج مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۱۰ فقره سرقت اماکن دولتی اعتراف و به همراه مالخران برای سیر مراحل قانونی دراختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha