۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85350109
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم نبردها در نوار غزه/ زخمی شدن ۱۷ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت + فیلم

تهران-ایرنا- همزمان با تداوم نبردها میان ارتش رژیم صهیونیستی و رزمندگان مقاومت فلسطین در محورهای مختلف نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۱۷ نظامی خود طی ۲۴ ساعت گذشته اذعان کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، شبکه الجزیره در این باره گزارش داد: درگیری‌های شدیدی با سلاح‌های سنگین میان رزمندگان مقاومت و نظامیان رژیم اشغالگر در دو منطقه «بیت حانون» و «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه در جریان است.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از حملات خمپاره ای به محل های تجمع نظامیان صهیونیست در شهر خانیونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعتراف کرد که ۱۷ نظامی آن ازجمله چند افسر ارشد در جریان درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در غزه زخمی شده‌اند.

صبح امروز نیز منابع خبری اعلام کرده بودند که در ادامه درگیری‌ها میان رزمندگان مقاومت و اشغالگران در نوار غزه، یک نظامی دیگر صهیونیست به هلاکت رسید.

همزمان تصاویر جدیدی از شکار نظامیان و تانک های ارتش رژیم صهیونیستی از سوی رزمندگان گردان های القسام در محورهای نبرد شهر غزه و حملات راکتی تیپ ناصرصلاح الدین از مجموعه های مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست نشین سدیروت در اطراف نوار غزه منتشر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته های نظامی خود را اعلام می کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی انجام می‌گیرد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رژیم صهیونیستی به تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و متوقف کردن عملیات مقاومت، ۹۶ روز است که در حال بمباران مناطق مسکونی و مراکز آموزشی و فرهنگی نوار غزه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha