کُری کاپیتان تیم ملی فوتبال هند برای استرالیا؛‌ قرار نیست دوباره ببازیم!

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم ملی فوتبال هند در آستانه بازی با استرالیا گفت: شرایط نسبت به قبل تغییر کرده و قرار نیست شکست قبلی ما برابر این تیم دوباره تکرار شود.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، سونیل چتری در آستانه جام‌ملت‌های آسیا و تقابل با تیم ملی فوتبال استرالیا اظهار کرد: ما در سال ۲۰۱۱، چهار بر صفر به آنها باختیم اما امروز شرایط فرق می‌کند و دیگر آن اتفاق تکرار نخواهد شد.

وی ادامه داد: ما در اولین دیدار رسمی خود در جام‌ملت‌های آسیا باید به مصاف استرالیا برویم. شناخت کاملی از این حریف داریم. شکست ۴ بر صفر ما برابر این تیم در شرایطی بود که شناخت زیادی از استرالیا نداشتیم اما امروز اطلاعات دقیقی از حریف خود در اختیار داریم که به ما کمک زیادی می‌کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال هند یادآور شد: در این مدت دیدارهای دوستانه آنها را رصد کرده‌ایم و بازیکنان و نحوه بازی‌ هر کدام از استرالیایی‌ها را به خوبی می‌شناسیم. هرچند باید اعتراف کنم تیمی بسیار خوب و با انگیزه هستند اما هیچ ترسی از آنها نداریم و می‌دانیم برابر چه تیمی قرار است به میدان برویم.

چتری گفت: بی‌صبرانه آماده و مشتاق این بازی هستیم. این یک تورنمنت بزرگ برای ما است و می‌خواهیم برابر تیم‌هایی مانند استرالیا و ازبکستان که سطح فوتبالشان از ما بالاتر است، عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم. فوتبال هند در چندسال اخیر رشد خوبی داشته است و قصد داریم بهترین خودمان باشیم.

تیم فوتبال هند در جام‌ملت‌های آسیا با تیم‌های استرالیا، ازبکستان و سوریه همگروه است. آنها در نخستین بازی خود روز شنبه ۲۳ دی از ساعت ۱۵ به مصاف استرالیا می‌روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha