پیش بینی ۲۰۰ شعبه در سقز برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات اسفندماه

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: پیش بینی می شود ۲۰۰ شعبه برای جمع آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات اسفند سال جاری راه‌اندازی شود.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز پنجشنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات و بخشداران این شهرستان اظهار کرد: فراهم سازی تمهیدات و بستر لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری یکی از مهمترین برنامه‌های ماست.

وی با مروری به دستورکارها و دستورالعمل ها و قوانین مربوط به انتخابات خواستار بررسی پوشش مخابراتی شعب در آغاز شروع رای گیری، توجه و تسلط به دستورالعمل ها و قوانین انتخابات، احصای شعب صعب العبور، تامین تجهیزات لازم، ماشین آلات، برآورد هزینه های مالی انتخابات، آمادگی برای برگزاری مانور انتخابات و دوره های تکمیلی آموزشی و حرکت بر اساس تقویم انتخابات شد.

فرماندار و رئیس هیات اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان سقز در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر رعایت حفظ بی طرفی و حرکت در راستای چهار راهبرد «مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت» که توسط مقام معظم رهبری برای دست اندرکاران انتخابات تعیین شده است تاکید کرد و گفت: از دیگر مباحث مهم که باید به آن توجه کرد دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در انتخابات امسال است.

سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha