۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85350716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری بانه معرفی شد

۲۱ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85350716
سرپرست فرمانداری بانه معرفی شد

سنندج- ایرنا- «احسان درویشی» با صدور حکمی از سوی اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان بانه منصوب و آیین معرفی وی امروز پنجشنبه برگزار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کردستان، در حکم استاندار کردستان خطاب به احسان درویشی آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با عنایت به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بانه منصوب می‌نمایم.

در این حکم آمده است: امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در انجام وظایف محوله با اهتمام به عدالت‌محوری، روحیه انقلابی، مردمداری، پاکدستی و فسادستیزی، قانون مداری و مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در تحقق اهداف موفق باشید.

آیین معارفه فرماندار شهرستان بانه امروز پنجشنبه با حضور نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و امام جمعه، اعضای شورای تامین و اداری شهرستان بانه در سالن اجتماعات این شهر برگزار شد.

در این آیین از زحمات ۱۹ ماهه کمال خدری، فرماندار سابق تقدیر و احسان درویشی، به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بانه معرفی شد.

از سوابق  احسان درویشی می‌توان به مشاور و سرپرست اداره کل حوزە استاندار استانداری کردستان، شهردار ناحیه چهار منطقه ۲۰ تهران، شهردار ناحیه سه منطقه ۲۰ تهران، مدیر بحران منطقه ۲۰  تهران، مشاور رئیس ستاد تخصصی و امور مشاورین دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شهردار فرون آباد پاکدشت، شهردار مومن آباد لرستان، عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور اشاره کرد.

وی با کسب عنوان شهرداری برتر در حوزه شهرداری‌های الکترونیک کشور در سال ۱۳۹۳ و انتخاب توسط وزارت کشور و همچنین کسب عنوان مدیر نمونه شهرداری تهران در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۹ توانست خدمات درخشانی را در عرصه بکارگیری فنآوری‌های نوین در مدیریت شهری به شهرداری‌ها عرضه کند.

درویشی دانشجوی مقطع دکترای تخصصی جغرافیا و برنامه ریزی شهری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha