واکنش روزنامه AS به ال‌دربی؛ فراموش‌نشدنی بود

تهران- ایرنا- دیدار پرگل مرحله نیمه‌نهایی سوپر کاپ اسپانیا با واکنش رسانه‌های این کشور مواجه شد.

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه‌نهایی سوپر کاپ اسپانیا در شهر ریاض برگزار و تیم رئال مادرید در یک بازی پرگل موفق شد همشهری خود اتلتیکو مادرید را شکست دهد و به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کند. ال دربی مادرید با نتیجه پنج بر سه به سود پرافتخارترین تیم قاره سبز به پایان رسید. در این دیدار تیم رئال ۲ مرتبه از حریف عقب افتاد اما شاگرد کارلو آنچلوتی در نهایت برنده این بازی بودند.

روزنامه ورزشی AS اسپانیا در واکنش به بازی جذاب تیم‌های رئال و اتلتیکو، از تیتر فراموش‌نشدنی استفاده کرد.

در گزارش این روزنامه آمده است: رئال مادرید بعد از پیروزی در زیباترین دربی سال‌های اخیر به فینال رسید، اتلتیکو مادرید امیدوار به پیروزی در ۹۰ دقیقه بازی بود اما برتری فیزیکی رئال‌مادرید باعث شد نتیجه تغییر کند.

تیم رئال مادرید با برتری برابر همشهری خود منتظر برنده دیدار تیم‌های بارسلونا و اوساسونا خواهد بود. دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی سوپر کاپ امشب (پنج‌شنبه) در شهر ریاض برگزار خواهد شد.

مسابقه سوپر کاپ اسپانیا تا سال ۲۰۱۹ به صورت تک مسابقه بود و بین قهرمان لالیگا و جام حذفی برگزار شد اما از سال ۲۰۱۹ ریاض میزان این رقابت شد و سوپر کاپ به عنوان یک تورنمنت چهارجانبه برگزار شد.

تیم بارسلونا با ۱۴ عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم این جام و تیم رئال با ۱۲ عنوان قهرمانی دومین تیم پرافتخار این رقابت‌ها به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha